středa 3. března 2021

LUCIA... Šitý minialbum pre Tobíka

Asi by som to nemala ani písať, ale je to tak. Náš Tobík sa konečne po 3,5 roku svojho života dočkal prvého albumu! Dlho som sa nevedela rozhodnúť pre srávny formát albumu. Potom zase žiadna scrapbook sada papierov nebola úplne ideálna. Keď sa v obchodíku objavili novinky od  Studio Forty a kolekcia Don´t Grow up, moja voľba bola jasná. Dnes vám ukážem čo som nakoniec pre Tobíka vytvorila.

Nakoniec som sa inšpirovala na internete a zvolila formát A5 na ležato. Je to pre nás ideálna voľba pre jednoduchú manipuláciu a listovanie. Dosky albumu sú z lepenky, ktoré som potiahla vatelínom a bavlneným pátnom a prešila na stroji. Pridala som písmenká, ktoré som vyrazala pomocou šablóny od Moda Scrap a doplnila chipboardového zajačika, ktorý mi doma ležal už večnosť. 


Na vnútorných stranách obalu sú vrecká, kam si dám fotky, ktoré sa nevložím do albumu a rôzne drobnosti ako náramok z pôrodnice a prvé vlasy.


Album má 5 listov, ktoré majú rôzne odklápačky a vrecká s visačkami, kam si môžem napísať všetky poznámky a pokroky našeho syna, ktoré mám aktuálne vložené v starom diári. 

Sada Don´t Grow up je ladená v jemných tónoch modrej, hnedej a béžovej a pri dekorovaní albumu som ju kombinovala s podobnými jednofarebnými scrabookovými papiermi. K sade sa perfektne hodia samolepkypapierové výrezy a transparentné samolepky, ktoré navrhla Monika. Archy obsahujú okrem českých nápisov aj roztomilé zvieratká, hviezdičky a kvietky. 


Ďalší priestor na fotky a zápisky je na veľkých listoch, ktoré sa vysúvajú s kapsičiek medzi stranami albumu. 

Celý album sa zatvára na gumičku, ktorú som ozdobila tromi malými korálkami. Teraz už zostáva iba vybrať tie správne fotky a vložiť ich do albumu. Dúfam, že tento proces mi nebude trvať dalších 3,5 roku :)




Nakoniec tu mám ešte pre vás krátku videoprehliadku celého albumu. 

VIDEOPREHLIADKA:


Ako ste na tom s výberom albumu pre seba vy? Máte hneď jasno alebo sa rozhodujete tak dlho ako ja? Ukážte nám svoje projekty v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:


- sada scrapbook papierov Don´t Grow up od Studio Forty

- samolepky Jsme rodina A5

- samolepky Jsme rodina transparentné 

- papierové výrezy Jsme rodina 

- vyrezávacia šablóna abeceda od Moda Scrap

- jednofarebný scrapbook papier

- 3D penová lepiaca páska

- povrázok

- magnety

- gumička

- plastové korálky

Žádné komentáře:

Okomentovat