neděle 14. března 2021

HOST V PAPER GARDEN... Konstancie Záhorková

Ráda bych touto cestou poděkovala Dianě z Paper Garden za možnost být hostem na blogu a dovolte mi tedy se Vám krátce představit.

Jmenuji se Konstancie Záhorková a již od školních let mě zajímá výtvarné umění a tvoření. Důkazem toho je, že mám vystudovanou Uměleckoprůmyslovou školu v Karlových Varech, obor výtvarné zpracování keramiky. Bohužel, vzhledem k tomu, že můj tatínek byl hlasitým kritikem komunismu, tak mi nebylo umožněno režimem, abych mohla studovat dál na vysoké škole.

To mi však nezabránilo realizovat mé výtvarné ambice jinou cestou. Měla jsem možnost vyzkoušet různé techniky tvoření. Ať to byla malba, paličkování, kresby na hedvábí aj. Časem jsem zjistila, že mé výtvory se líbí okolí a začala jsem mé příbuzné, přátele a kolegy obdarovávat mými výtvory.

Před šesti lety jsem dostala od dcery první big shot se zaváděcí sadou šablon a pár krásných papírů se slovy: „Mami, to Tě bude bavit.“

A tím to vlastně všechno začalo. Vznikla nádherná závislost. Místnost na prádelnu a žehlírnu brzy vytlačila moje pracovna. Začala jsem na internetu hledat instruktáže jak na to a neustále jsem vymýšlela, co ještě vyzkoušet. Všichni moji milovaní mě v mém tvoření velmi podporují. Takže základní sada k tvoření se rozrostla o plotter, elektrický big shot a řadu potřebných pomůcek. Fascinuje mě, co všechno lze z papíru a několika drobností v podobě mašliček, korálků a dalších komponent vyrobit. Baví mě, že každá zakázka, kterou nyní realizuji, je jedinečná.

Často vyrábím přání přímo na míru podle přání zákazníka, svatební oznámení, gratulace, blahopřání k nejrůznějším příležitostem. Vyzkoušela jsem různé techniky, některé mě zaujaly víc, některé jsem pouze vyzkoušela. Ráda používám papíry 13@rts, chipboardy a sady scrapbookových papírů Mintay papers.

Moc mě baví realizovat gratulace s tématem děti a narození miminka. Používám ráda květinovou dekoraci a tak nejnověji vyrábím kytičky z foamiranu, které mě opravdu nadchly.




Moje srdcovka jsou ale krabičky. Darovací krabičky ke svatbě i k narození miminka, krabička jako adventní věnec, krabička jako blahopřání k vánocům s ochutnávkou českého cukroví, krabička na základní šitíčko, no prostě KRABIČKA.







Vrátila jsem se k tomu, co mne baví a vlastně celý život naplňuje. K výtvarnu. A protože anglicky je umění ART, tak již dlouhé roky působím pod značkou Artka. Zájemcimě mohou dohledat na facebooku @artkahandmade a nově i na instagramu @artka_z.

Věřím, že moje práce přinášejí lidem radost jako mě. Dávejte na sebe v této zvláštní době pozor a přeji Vám všem hlavně pevné zdraví.

Srdečně,

Konstancie Záhorková


Žádné komentáře:

Okomentovat