středa 24. března 2021

LUCIA... Inšpirácia plná venčekov



Ďalší mesiac sa pomaly blíži ku koncu a ak ste sa ešte neodhodlali zapojiť do našej súťaže, dnes vám prinášam malú dávku inšpirácie. Po dlhšom čase som opäť vytiahla krabicu s kvietkami a s použitím novej sady scrapbook papierov  Always and forever od P13 vzniklo niekoľko prianí s hlavným motívom venčeka. Tak poďme na to!



Na prvé, najjednoduchšie, prianie som použila už hotovú kartičku, ktoré je z papiera z veľkej sady. Podlepila som ju pauzovacím papierom a ružovým papierom zo sady a prešila na stroji. Nakoniec som pridala chipboardový nápis Blahopřání, bavlnenú šnúrku a enamelky.







Na ďalšie prianie som použila zelený venček zo sady Always and forever 6x8 a vystrihla mu stred. Z papierov z tejto sady som si pomocou vyrezávacej šablóny s motívom krajky pripravila pozadie. Nakoniec som pridala pár chipboardových motýľov, enamelky a textové razítko. 





Na tretie prianie som z vystrihnutých motívov listov z veľkej sady urobila polovenček a prilepila ho na kruhové výseky. Doplnila som pár papierových kvietkov, enamelky a chipboardové motýle





Na posledné z tejto série prianí som venček vytvorila z výrezov z papiera z motívom dreva a akoby splietla dohromady. Pridala som zväzok pastelových kvetovsaténovú stuhu, chipboardový nápis Hodně štěstí a samozrejme enamelky.  




Dúfam, že už máte pripravený materiál na tvorenie a zapojíte sa do našej súťaže! Všetky potrebné inštrukcie nájdete tu

A ak nemáte chuť súťažiť, môžete nám vaše projekty ukázať v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

- sada scrapbook papierov Always and forever 12x12 od P13

- sada scrapbook papierov Always and forever 6x8 od P13

- scrapbookový papier s motívmi na vystrihovanie Always and forever 

- chipboardový nápis Blahopřání 

- chipboardový nápis Hodně štěstí

- chipboardové motýle

- pauzovací papier

- enamelové bodky

- tekuté perličky transparentné 

- saténová stuha

- bavlnená šnúrka

- záružlie (blatouch)

- ruže

- minikvietky

- čerešňové kvety

- textové razítka







Žádné komentáře:

Okomentovat