pondělí 11. ledna 2021

VIPETA... Vystřihovaná přání z lesa

Povedených kolekcí s prvky lesa jsem zatím moc nepotkala. Proto mě nadchla Forest Tea Party, loňská novinka od P13. Najdete v ní jak roztomilá zvířátka, tak kus lesa, ale hravě s ní vytvoříte i príma přání pro milovníky čaje. Za hodinu jsem vyrobila hned 2 přáníčka. Pojďte nakouknout.

První přání jsem si liftla. Moc se mi líbilo přáníčko s liškou od Agnieszky z design teamu P13 a chtěla jsem si ho vyzkoušet. Zvolila jsem tedy stejné rozložení prvků a z papíru 07 vystříhala ty samé obrázky.



Základ přání jsem si nařezala z papírů z kraftové kolekce Serendipity White také od P13. Můžete ale použít i kraftové základy přání a ty dozdobit razítky v kombinaci s bílým embosovacím práškem.

Doprostřed papíru ze sady 6x8 jsem si vyřízla čtvereček, aby byl vidět kraftový základ, a přidala kraftový rámeček podle předlohy. Nakonec jsem přidala už jen pár tekutých perliček.



Druhé přání jsem vytvořila ze zbytků - negativů, které mi zbyly po vyřezávání rámečků. Tohle přání je pro čajíčkáře. Abych mu dodala šmrnc, průhledné tekuté perličky a obrázek hrnečků jsem potřela stříbrným práškem.



Jaká kolekce nadchla v poslední době vás? Pochlubte se nám třeba na Instagramu, kde nás označte s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. Těšíme se!


Použitý meteriál:


PERLIČKY - LIQUID GLASS DROPS - glitrované





Žádné komentáře:

Okomentovat