úterý 26. ledna 2021

MÍŠA... Mixed media s lehkou rukou

 

Minule jsem vám ukázala pořádná mixed media ve videonávodu na Steampunkové plátno. Dnes půjdeme úplně opačným směrem. Romantická cedulka s jenom lehounkým dotekem mixed medií. Jednoduchý projekt pro ty, kdo se mixed medií pořád bojí a stále jsem je nepřesvědčila pustit se do pořádného projektu.


Ve svých zásobách mám spoustu různých základů  z působení v zahraničních týmech. Ale nebojte, postupně Dianku přesvědčuji, že takové základy potřebujeme i do Paper Garden :) 

Jedním z nich je dřevěný základ na cedulku. Vůbec nevím, jaký měl být jeho původní účel, ale já jsem se rozhodla vyrobit jednoduchou cedulku, která může být třeba darována mamince, přítelkyni nebo kamarádce. 

Na cedulku jsem použila papír z novinkové kolekce The Rose and The Ring od Paperheaven. Cedulku jsem s ním polepila, co přesahovalo jsem obstřihla a okraje vzala postaršovačem. Zároveň jsem je maličko přibarvila razítkovací barvou v růžové a šedé. Přiznám se, že tuhle techniku nemám ráda, přijde mi, že dřív to hrozně frčelo a málokdo to uměl hezky udělat... Na tento základ jsem stejnou razítkovací barvu nanesla přes šablonu a vytvořila si jemné pozadí. Vidíte, žádné gesso ani pasty :)

Hrábla jsem do své mixed media krabice, vytáhla kus záclonoviny, tu jsem nalepila na dvě místa na cedulce, přidala jsem obarvené chipboardy - opět razítkovací barvou, kytičky a pod ně růžový provázek. Nakonec nápis a zlaté cákance a bylo hotovo. 

No, myslím si, že tohle je ideální projekt pro mixed media začátečnice. A pokud se pořád bojíte, mrkněte na naše společná online videa na Instagramu a připojte se s tvořením... Však já vás toho strachu z mixed medií zbavím :) Se svými projekty se můžete pochlubit samozřejmě i v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo nás označit na Instagramu #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.



Použitý materiál:

Razítkovací barvy

Žádné komentáře:

Okomentovat