pondělí 11. ledna 2021

PETRA... VIDEOPROHLÍDKA: Zimní minialbum


Vítám vás v novém roce a pevně věřím, že jste do něj vkročili pravou nohou, takže pro vás bude ve všem lepší než ten předcházející. Doufám, že společně prožijeme spoustu tvořivých dobrodružství a vydáme se probádat i mnohé  doposud neprozkoumané kouty kreativity. Dnes začnu tak trochu melancholickým ohlednutím za loňskou zimní dovolenou, kterou jsme prožívali ještě v době, kdy se vše smělo. Pojďte ve videu nahlédnout do mého nejnovějšího minialba a nechte se inspirovat, však fotek ze zimních radovánek máte v zásobě jistě dost:-)

Základ minialba jsem si  zvolila ve tvaru kruhu, který má evokovat sněhovou kouli. Jednotlivé stánky jsou spojené knihařskými kroužky a celé album je vlastně úplně jednoduché, žádné schovávačky ani odklápěčky v něm tentokrát nehledejte. K zimním fotografiím se mi krásně hodila kolekce Nordica od Studio 40, kterou jsem ještě doplnila kolekcí Norte y Sur od Lora Bailora.


Ve zdobení jsem se celkem vyřádila... použila jsem spoustu samolepek, papírových výseků, chipboardů, razítkovala jsem, použila enamelky a tekuté perličky, no prostě co mi přišlo pod ruku.




Album je takovým mým testem vánočního dárku... na nové barevné tiskárně jsem si mohla konečně vytisknout větší formát fotografie, kterou jsem chtěla mít přes celou stránku. 





Však nejlepší je mrknout na videoprohlídku, kde se můžete podívat na album celé.

VIDEOPROHLÍDKA:



Použitý materiál:

kolekce papírů Norte y Sur (Lora Bailora)
vyřezávací šablony 
tekuté perličky

Už jste letos zavítali do svého kreativního koutku? Pokud ano a letošní prvotina je na světě, budeme rády, pokud se nám s ní pochlubíte na Instagramu s #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru nebo v našem Paper Garden Clubu na Facebooku. 

Krásné tvoření!


Žádné komentáře:

Okomentovat