pondělí 18. ledna 2021

LUCIA ... VIDEONÁVOD: 3D shaker prianie s visačkou



Určite poznáte výraz v detských očiach, keď si rozbaľujú darček. Tu skutočnú a úprimnú radosť. Viem, že väčšina detí hneď sahá po zabalenom darčeku a na prianie len mrkne očkom. V dnešnom príspevku som pre vás pripravila interaktívne blahoželanie, ktoré okrem rodičov zaujme aj deti. Na konci som pripravila aj videonávod.  



Pracovala som s novou kolekciou od Lexi Design Little Safari, ktorá je vo fialovo-zelených farbách a dá sa použiť pre dievča aj pre chlapca. Najviac ma dostali akvarelové obrázky zvieratiek, ktorých je tam na vystrihnutie až-až. 


Na 3D prianie s vysačkou si pripravíme:

- základ priania

- visačku s narazítkovaným nápisom, môžeme prípadne použiť scrapbook papier alebo obrázok

- acetátovú fóliu - lepíme ju po okraji na troch stranách a vytvoríme tak ,,chlievik" pre visačku (ak máte môžete fóliu poprášiť antistatickým práškom - flitre sa na ňu nebúdú lepiť)

- papier na zadnú stranu shakera - ja som použila papier zo sady, ktorý som dozdobila chipboardovým slonom s darčekom

flitre, vystrihnuté obrázky, enamelky a dašie dekorácie

3D penovú pásku - použijeme čo najtenšiu a čo najďalej k okraju, aby nám nevykukovala z okienka

- papier vyššej gramáže (220-250g/m2), ktorý si narežeme a poohýbame podľa obrázka (môžeme použiť aj vzorovaný papier) a po obvode (okrem horného okraja) prilepíme obojstrannú lepiacu pásku 













Nakoniec som ešte prianie po obvode pokreslila čiernou fixou a pridala mini razítka hviezdičiek a enamelky. Hotovo!

Zde je videonávod, poďme na to.

VIDEONÁVOD

Tvoríte detské priania alebo radšej zostávate verní dospeláckym? Budeme rady ak sa nám pochválite v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru


Použitý materiál:


- sada scrapbook papierov Little Safari od Lexi design

- chipboard Little Safari sloníci

- flitre lomené krémové

- 3D penová lepiaca páska

- základ priania kraft

- acetátové fólia

- bavlnená šnúrka

Žádné komentáře:

Okomentovat