neděle 24. ledna 2021

ERIKA... První letošní Milníkovky





Znáte ten pocit, kdy vidíte kolekci, zamilujete se a pak za nějaký čas přijde další a vy si řeknete vau! Ta je nej... No a pak přijde další a ta je jestě lepší... Tak takhle to aktuálně mám s kolekcí Baby Joy od P13


Já si ji tedy šetřím i na nějaký ten větší projekt pro mého mrňouska, kterého čekáme, ale zatím nevíme, copak to bude, takže vyčkávám (No... šetřím... spíš jsem nakoupila větší zásoby). Ale dnes to bude o Milníkovkách, které jsou Crazy Cat vlastní.


Milníkovky jsou pro malou Kristýnku. Mladší sestřičku, takže v sadě najdete i sesterské kartičky. Protože Kristýna byla rychlejší než jsme čekali, první kartičky jsem jí poslala už před Vánocemi a zbytek sady jsme dodělávali nyní. Když já jsem vždy tak dojatá, když vidím celou sadu před sebou. No a z téhle kolekce a v těhotném stavu ještě víc. Snad se tedy bude líbit i Vám. 







Je už tradicí, že mé sady se skládají nejen z číselných kartiček, ale i z těch textových. Každou sadu ladím s maminkou, a tak nám občas vznikají vtipné hlášky. Tahle fáze procesu mě taky moc baví a je při ní legrace. Ty číselné jsme tentokrát vzali po jednotlivých měsících. 





V textových tedy nesmělo chybět pár kartiček pro sestry a taky samozřejmě tatínkovy holčičky. Vánoční kartička dorazila už před Vánocemi a já se těším až mi jí maminka děvčátek pošle, abych se podívala. Kolekce je taky úžasná množstvím doplňků, které má. Kromě stránky s motivy k vystřižení (kolekce má, vzhledem ke svým barvám, stránku pro holčičky i stránku pro chlapečky) jsem použila i samolepky a visačky Samolepky jsou obrázkové i textové, takže rozhodně nehrozí, že byste si nevybrali. 





Na Milníkovkách najdete samozřejmě i stužky, které jsem provázala průchodkami na visačkách, širší jsem použila na podklady nebo i mašličky. Znáte naše provázky s pompomy? Nepochybuju, že ano. Já jich mám docela pěknou zásobičku a na mašličky vypadají super. Převázala jsem jimi i celou hotovou sadu, kterou vždy do balíčku dělím na dvě části. Zkrátka se vždy snažím vyhrát si s nimi. Z velké části jsem pracovala s již zmíněnými vystřiženými motivy, potom s knoflíčky a kamínky a více nebylo třeba. 


A teď mi poraďte. Dělali jste fotky se svými drobečky nebo například s těhotenskými kartičkami, když jste je měly ještě v bříšku? Těhotenské jsem prošvihla, protože mi první 3 měsíce bylo stále zle, takže myšlenky nebyly, ale nějak pořád nejsem rozhodnutá, jak to udělám, až se malé narodí. 

Líbí se Vám myšlenka uchování Milníkovek převázaných stužkou jako vzpomínka na vaše miminko tak jako mně? A zkoušely jste už třeba nějaké vyrobit? Nebo Vás kolekce Baby Joy zviklala na jiný projekt? Na jaký? Pochlubte se nám v naší skupině Paper Garden Club na Facebooku, označujte nás i na Instagramu #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - Baby Joy - 12 x 12

VISAČKY - Baby Joy 02

VISAČKY - Baby Joy 03

SAMOLEPKY - Baby Joy 01

SAMOLEPKY - Baby Joy 02

Stuhy a krajky

Provázek s pompomy

Ozdoby




Žádné komentáře:

Okomentovat