sobota 23. ledna 2021

PETRA... Layout o tom, co jsem si předsevzala v roce 2021


Nový rok se většinou nese v duchu nových začátků. Starý rok uzavíráme, rekapitulujeme a zamýšlíme se nad tím, co nám přinesl. Zároveň přemýšlíme nad tím, co přinese rok nový, co začneme nebo přestaneme dělat, co budeme dělat jinak, kam se posuneme. Já osobně nejsem typ člověka, který by si dával novoroční předsevzetí, ale vzhledem k tomu, že minulý rok byl, jaký byl, udělala jsem letos výjimku a několik předsevzetí si přeci jen stanovila. Chcete vědět jaká a chcete se zároveň nechat inspirovat pro naši lednovou soutěž? Potom nahlédněte do dnešního článku.

Novoroční předsevzetí je skvělá příležitost posunout se v životě zase o kus dál směrem ke svým snům a cílům. Na začátku roku jsme plni nadšení, optimismu a nápadů, co dělat jinak než doposud. Já letos tohoto nadšení také využila a stanovila si několik předsevzetí. A abych na ně nezapomněla, vytvořila jsem si i layout:-) Inspirací mi byl sketch, který jsem objevila na Instagramu. 

Kolekce, která se mi k tvoření (minimálně svým názvem) ideálně hodila byla Time of Reflection od Craft O'Clock. Základem kompozice jsou dva půlkruhy symetricky posunuté k jednotlivým rohům. 


Jeden půlkruh jsem vytvořila poskládáním vějíře a druhý vyřezanými písmeny. Půlkruhy jsem poté ozdobila vystříhanými motivy dívky a květin a vyřezanými motivy listů, vše jsem doplnila písmenkovou abecedou a tekutými perličkami.


A jaká jsou tedy má předsevzetí na příští rok? Cvičit... a to každý den! Více tvořit a malovat... alespoň jednou týdně! A více cestovat... asi chápete, že po loňském roce mám trochu absťák:-D 



Jak jste na tom s novoročními předsevzetími vy? Jaká jste si letos dali? A jak se budete motivovat dodržet je po celý rok? 

Já zvolila strategii, najít si parťáka, který mě bude v jednotlivých předsevzetích motivovat v průběhu celého roku. Ve cvičení mě bude motivovat manžel. V tvoření různé výzvy a soutěže... mimochodem víte, že tento layout by mohl být příspěvkem do naší lednové soutěže? Téma je totiž naplánuj a zapiš! Více informací najdete ZDE.

Pokud se necháte inspirovat, svůj příspěvek můžete zaslat do naší lednové soutěže nebo se pochlubit v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:


kolekce papírů Time of Reflection (Craft O'Clock)

scrapbookový papír Soulmate 02 (Piatek 13)

vyřezávací šablony - písmena

vyřezávací šablony - listy

tekuté perličky

písmenková abeceda





Žádné komentáře:

Okomentovat