středa 13. ledna 2021

MONČA ... Na vánoční vzpomínky není nikdy pozdě

Když přijde na zpracovávání fotek z adventního a vánočního období, v průběhu prosince se mi do toho nikdy moc nechce, a tak mi zpracování vánočních projektů zbyde na leden (v horším případě na únor). Ale to mi nijak nevadí a já si to vánoční tvoření pak užívám mnohem více. Dnes mám pro vás inspirace z našich předvánočních kitů VÁNOCE U NÁS DOMA a NÁŠ ADVENT. Nejen, že jsem s jejich pomocí zdokumentovala jeden z vánočních týdnů v mém Happy Planneru, ale navíc jsem z nich vytvořila malý adventní úkolníček pro Marťu, aby se trochu zabavil a ten advent pro něj nebyl jen o sladkostech.

Pojďme se podívat nejprve na ten úkolníček. Vlastně je to taková visačková knížečka na bílém knihařském kroužku, přičemž každá visačka obsahuje jeden úkol na každý adventní den. Marťa jí měl pověšenou na háčku u adventního kalendáře, takže jí měl každé ráno po ruce.



Na tento projekt jsem použila TN papíry, protože se z nich visačky hezky vyřezávaly a neplýtvala jsem si PL kartičky, které se mi zase hodí pro Planner. Paradoxně nejtěžší na tomto projektu bylo vymyslet všech 24 úkolů. Některé úkoly jsem převzala z internetu, jiné jsem zase přizpůsobila na míru naší rodině.



A teď už se pojďme podívat na první předvánoční dvoustranu v mém Happy Planneru. Stránky jsou z 51. týdne, kde vrcholily naše vánoční přípravy. Vždycky bývám na začátku prosince optimistická, jak to všechno letos včas zvládnu, a pak se člověk ani nenaděje a je tu Štědrý den, než bys řekl "kapr".

Když si člověk tak rekapituluje ty své minulé dny, tak si pak říká, že toho vlastně stihnul docela hodně. V tomto týdnu jsme doma nazdobili stromeček, upekly jsme s holkama dva druhy cukroví při společném pečení, byla jsem s naší Erikou na kurzu kaligrafie, mezitím jsem odskočila do IKEA taťkovi pro nějaké nádobí do nové kuchyně a o víkendu byl první Ježíšek u taťky doma.

Texty do Happy Planneru si tisknu zásadně na počítači - je to rychlejší, úhlednější, vejde se mi tam více textu a tak nějak to působí jednotně na obou těch stránkách. Navíc když si ty texty pak po sobě ještě v počítači přečtu, snadno odhalím kde jaký překlep nebo chybu a mohu to hned opravit.

Tak to byla moje dnešní inspirace s kitem VÁNOCE U NÁS DOMA a NÁŠ ADVENT. Už jste zvládly zpracovat své vánoční stránky s pomocí našich kitů? Pokud ano, tak nám své projekty ukažte na Facebooku v naší skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hashtagem #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru. Mějte se krásně!

Použitý materiál:

Žádné komentáře:

Okomentovat