středa 20. ledna 2021

HOST V PAPER GARDEN... Královna challenge 2020 - Zuzka Ševčíková

Krásný den, milé tvořilky. Téměř po roce Vás opět zdravím. Jsem za tuto příležitost moc ráda, děkuji ti Di. Tentokrát Vám chci ukázat, jak lze jednoduše a nápaditě darovat malou pozornost či dáreček k poděkování. Vytvořila jsem malou sérii nejtradičněji předávaných věcí – kytička pro dámu, láhev pro pána a něco na zub pro děti. Myslím, že i malou pozorností, darovanou originálně a s láskou, lze udělat radost. 


Do květiny jsem vytvořila zápich. Lze použít na řezanou i hrnkovou květinu. Ozdoba je upevněna na kolíčku na prádlo. Jako zápich jsem použila dřevěnou špachtli z lékárny. Na kolíčku je nalepena magnetická páska. Lze pak následně použít např. na lednici jako držák na papírový bloček. Určitě jste poznaly úžasné papíry When We First Met od Piatek13.

Na láhev jsem vytvořila oblíbenou visačku, tentokrát ve stylu steampunku. Při její tvorbě jsem se opravdu vyřádila a moc mě to bavilo. 


Dětem jsem ozdobila celofánové sáčky. Pro menší dítě jsem zvolila roztomilou kolekci The Sweetsters od Craft O´clock a vytvořila obal s okýnkem. Pro starší slečnu jsem ozdobila sáček papíry a vystřiženými obrázky z kolekce Happy Birthday od Piatek13

A když už jsem byla u toho, vytvořila jsem dvě ozdoby a zároveň zavírání na svačinové sáčky pro děti. Holčičí a klučičí verzi. Opět na kolíčku na prádlo. Dají se používat opakovaně tak dlouho, než se zničí. Obrázky na klučičí verzi jsou z papírů Little Safari od Lexi design.


Tak a to je vše. Děkuji za možnost se s Vámi podělit o mé nápady. Možná Vás budou inspirovat. 

Buďte zdravé, tvořivé, usměvavé a plné nápadů!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat