středa 14. října 2020

MÍŠA... Podzimní PL layout

Hrozně ráda tvořím s jakýmkoliv kitem. Je to v podstatě velké usnadnění práce. A to teďka na mateřské obzvlášť oceňuji. Takže stačí vzít náš nádherný podzimní kit, pár chipboardů, enamelky a je hotovo během chvilky. Nevěříte? Jen se pojďte podívat.


Upřímně mi nejvíc času zabírá procházení, vybírání a upravování fotografií. Jsem v tomhle ohledu trošku blázínek, takže měsíčně má Emma třeba 300 fotek z kterých vybírám...

Emmičky album určitě není žádná vysoká škola scrapování - navíc PL není můj obor, na to tady máme jiné expertky. Jde mi hlavně o to, vybrat ty top fotky, doplnit kartičkami, nápisy, sem tam dozdobit a hotovo, jedeme dál. Ty úplně nej nej nej fotky budu stejně zpracovávat na velké layouty :)


Vytvořila jsem 4 stránky, které jsou velmi jednoduché, vhodné pro PL začátečníka, jako jsem já :) A navíc s Monči podzimní PL sadou kartiček a samolepek to šlo úplně samo.



Na první stránku jsem rozstříhala 2 velké kartičky a barevně je sladila s kartičkami na protější stranu.
Doplnila jsem samolepkové nápisy a obrázky, chipboardy hvězdiček, srdíček a lapač snů. Pod journaling jsem umístila enamelky v podobném odstínu jako jsou kartičky.



Druhá dvoustránka je o poznání barevnější. Kartičky jsem zase ladila k sobě. Mám to tak radši, než když je každá barevně úplně jiná.


Opět jsem doplnila enamelky, chipboardy šipek, samolepkové lístečky a nápisy.


Musím říct, že ty průhledné nápisy se mi hrozně líbí a nejradši bych je dávala všude.

A co už jste vytvořili z naší podzimní sady vy? Pochlubte se na Instagramu s hastagem #papergarden_cz a #tvorimezpapiru nebo v naší facebookové skupině.

Použitý materiál:





Žádné komentáře:

Okomentovat