středa 21. října 2020

VIPETA... VIDEOPROHLÍDKA: Rychlé album pro prababičku


Moje babička slaví tento týden 90. narozeniny.
Přemýšlela jsem, jaké album jí tentokrát vyrobím. Chtěla jsem něco jednoduchého a většího. Ale žádné složitosti, aby si albem mohla pohodlně listovat a nechat si ho vystavené na jakékoliv straně. Pojďte nakouknout do videa, jaké jsem pro ni nakonec vymyslela.


Základ alba jsem nařezala z kraft papíru a narýhovala v těchto rozměrech:

  • 1. list: řez 36 cm x 15,5 cm, rýhování po 15,5 cm a 5 cm
  • 2. list: řez 34 cm x 15,5 cm, rýhování po 15,5 cm a 3 cm
  • 3. list: řez 32 cm x 15,5 cm, rýhování po 15,5 cm a 1 cm

Ostatně koukněte na video a hned vám to bude jasné. Vše tam vysvětluju.


Vzniklo tak album se stránkami 15,5 x 15,5 cm, na které jsem nalepila designové papíry z kolekce Homemade od Mintay o velikosti 15 x 15 cm. Na celé album vám tedy stačí 3 čtvrtky.





Kolekce je plná vintage domácích motivů, rámečků, okýnek a dveří. Přesně pro naši babičku. Pro oživení světle modrých, béžových a růžových odstínů jsem sáhla ještě po Door booku od Mintay a vyhrála si s otvíráním dveří, za které jsem ukryla některé fotky.





Zdobila jsem už jen washi páskami a českými samolepkami. Víc nebylo potřeba, babi má ráda jednoduché věci :)







A teď už pojďte nahlédnout do videa, kde vám povím, jak jsem album vyrobila.


VIDEOPROHLÍDKA:


Jaká alba jste v poslední době vytvořily? Budeme se těšit na vaši inspiraci Paper Garden Clubu nebo na Instagramu. Označte nás s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použité materiály:

kraft papír

kolekce papírů Homemade od Mintay

Door book od Mintay 

samolepky Carpe Diem

samolepky Naše chvíle

samolepky Podzim doma

samolepky Naše země

samolepky V přírodě

stuhy


Žádné komentáře:

Okomentovat