středa 14. října 2020

PETRA... Miminkovská přání plná pastelových barev. A ještě něco navíc!

Venku nám začíná trochu přituhovat a čas na tvoření vánočních přání se neúprosně krátí. Předpokládám, že už nám to všem v pracovnách voní jehličím a skořicí. Nebo snad ne? Přiznám se, že já si ještě trochu odskočila k dětským projektům. Během zimy totiž očekáváme mezi kamarády pár přírůstků, tak je třeba být připraven. Pokud jste na tom stejně, nechte se inspirovat dnešním článkem.


Také očekáváte nějaké ty vánoční dárečky, které však nenajdete pod stromečkem, ale někdo z vašich blízkých je donese z porodnice? A že nevíte jestli to bude holčička nebo chlapeček? To přece vůbec nevadí! Důležité je být vždy připraven a mít nějaké to přáníčko a dupačky po ruce. 



Já už nachystaná jsem. K ruce jsem si tentokrát vzala krásnou kolekci Boy or Girl od Scrapmiru a vytvořila neutrální přáníčka plná pastelových barev a roztomilých zvířátek, která se budou hodit jak pro holčičku, tak pro chlapečka.


A protože mi zbyla ještě spousta vystřižených motivů, rozhodla jsem se sáhnout do své zásoby fotografií a vytvořit jeden roztomilý layout. Fotku jsem umístila doprostřed, na jednu polovinu layoutu jsem nalepila pruhovaný papír a na druhou vytvořila podobný vzor pomocí distress inkoustů, které jsem nanášela na čistě bílý papír natřený průhledným gessem. Kolem fotografie a podél prostřední svislé linie jsem rozmístila vystřižené a vyřezané motivy. Layout jsem už jen doplnila papírovým chipboardem s nápisem, přidala pár cákanců a bylo hotovo.



A jakými projekty prokládáte vánoční tvoření vy? Miminkovskými nebo jste ještě stále na svatební vlně? Pochlubte se nám v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

kolekce papírů Boy or Girl (Scrapmir)

papírové chipboardy Boy or Girl (Scrapmir) 

gesso

distress inkousty

základ přání

vyřezávací šablony

enamelky

3D pěnová páska


Žádné komentáře:

Okomentovat