pondělí 26. října 2020

LUCIA...Inšpirácia na priania z Window book


Medzi poslednými novinkami od značky Mintay sa v Paper Garden objavili sady scrapbook papierov na vystrihovanie. Ja som si ulovila sadu Window Book, kde nájdete okna najrôznejších štýlov, tvarov a farieb. Pýtate sa, ako sa dá tento motív použiť? Úplne jednoducho :) Dnes som si pre Vás pripravila inšpiráciu na dve priania. 

Na prvé prianie som na štvorcový základ navrstvila prešité papiere z malej sady Homemade a okraje som trochu pomačkala.


Z okna som vyrezala bielu časť, celý rám podlepila vellumovým papierom a pod spodný okraj nariasila bavlnenú krajku. Pod takto pripravené okno som navrstvila vystrihnuté kvety a listy zo sady Art book od 13@rts.


Posledný detail doplnili drevené kvietky,  transparentné tekuté perličky a chipboardový nápis Gratulace.



Na druhé prianie som si pripravila chrastidlo tak, že do vnútra som okrem flitrov nalepila aj malého motýľa a kvety, ktoré som predtým podlepila 3D lepiacou páskou.  


Na kraftový základ priania som aplikovala biele gesso a trochu ho pofŕkala modrou farbou (väčšina je zakrytá obrázkami ). Pod chrastidlo som pridala vystrihnuté motívy z Art book a drevené kvietky a nakoniec doladila chipboardovým nápisom a a transparentnými perličkami. 



 Skúšali ste už nejakú z Mintay kníh na vystrihovanie? Pochváľte sa nám so svojimi projektami u nás vo  Facebookovej skupine alebo na Instagrame #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. Budeme sa tešiť :)


Použitý materiál:


- sada scrapbook papierov Window Book - Mintay

- sada scrapbook papierov Homemade 6 x 6 - Mintay

- sada scrapbook papierov Art book 1 8 x 8

- sada scrabook papierov Days and Nights - Flowers 

- drevené kvietky - Canea

- chipboardový nápis Gratulace - Wycinanka

- tekuté perličky- transparentné - Fabrika Decoru

- 3D penová lepiaca páska 

- flitre lomené krémové a biele

- gesso 

- acetátová fólia

- bavlnená krajka

- vellumový papier

Žádné komentáře:

Okomentovat