čtvrtek 22. října 2020

ERIKA... VIDEONÁVOD: Magic box




V posledních pár měsících se u mně díky našim krásným kolekcím zrodila láska k mnou doposud zavrhované barvě. Zelená. Barva, se kterou já nějak moc nekamarádím... tedy kromě té svěží zelenkavé na jarním trávníku, po kterém ráda chodím bosky... Ach... No, zpět do upršeného podzimu a k nově objevené lásce. Smaragdová. To je ona, ta, která mě okouzlila. Kolekce Dreamlad od 13 Arts takovou zelenou má. Tedy, já ji tam vidím a neberte mi ten pocit, jestli vy ne :D

Jak už název napovídá, budeme snít, a tak jsem si vymyslela takový Magic box. 







S nádechem Vánoc, ale přesto ne ještě čistě vánoční. Zasněte se, vezměte řezačku, nůžky a další nezbytnosti. Pokud chcete tvořit se mnou, připravte si:

- čtvrtku, ze které si připravíte několik obdélníků

    - 1x 8 x 4,5 palce

    - 1x 7 x 3,5 palce

    - 1x 7 x 7 palců

- z dekoračních papírů si připravte také obdélníky

    - 4x 6 3/4 x 3 1/4 palce

- z bílého papíru

    1x 6,5 x 3 palce

- vyřezávací šablonu na okénko

- zdobení dle libosti

- 2 ks magnetu

A jdeme na to. 

 VIDEONÁVOD   



 




No, vždy když tvořím pod kamerou, klepou se mi ruce a nevidím na vše, jak bych chtěla, ale snad Vám návod pomůže a nějaký takový boxík si zkusíte. Vymyslíte na něm nějakou vychytávku? Sem s ní, moc rádi se také necháme inspirovat i od Vás na našem Facebooku či Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.



Použitý materiál:

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - Dreamland - 12x12

PAPÍROVÉ VÝSEKY - Dreamland

Stuhy a krajky

CHIPBOARD - Květy a kytičky

CHIPBOARD - Bordury

PŘÍVĚSEK - Hvězdička 2ks (platina)

NARCISY - Bílá 10 ks

KARAFIÁTY - Bílá

CHIPBOARD - NORDICA - Chipboard samolepky







Žádné komentáře:

Okomentovat