středa 14. října 2020

SOUTĚŽ... Říjen 2020

První podzimní soutěžení máme za sebou. V říjnové soutěži dáme prostor vaší fantazii a já věřím, že uvidíme spoustu zajímavých řešení. Pojďte si zasoutěžit o papírové ceny, jednu výherkyni si opět vybereme a druhou vylosujeme. Takže kakao do ruky, chlupaté ponožky na nohy a krásné tvoření, milé dámy!


ZADÁNÍ


Vytvořte projekt, na kterém se objeví jakákoliv podoba odklápěčky (může být na kroužku, vytvořena jako součást toho, jak je projekt složený, fantazii se zkrátka meze nekladou) a alespoň jedna samolepka


































 

VZOROVÝ PROJEKT OD ERIKY


Stejně jako ve své poslední soutěži, pro vás mám dnes jako inspiraci podobu minialbíčka. Vypadá jako kalendář a vybrala jsem si pro něj kolekci SUNRISE od 13 Arts. No a tady jsme u mé podoby odklápěček. Stránky kalendáře jsou na kroužcích a mezi ně jsem na kroužky navěsila i další drobné stránky. Nějakou právě např. se samolepkou, jinou se vzorem vytvořeným texturovací pastou přes šablonu s krásnými listy (musela jsem si ji konečně vyzkoušet). No a hrála jsem si i s transparentním papírem. Do takového alba můžete ukrýt i pár schovávaček, no a já jsem zvědavá, za jaký konec tentokrát naši soutěž uchopíte!













PODMÍNKY


Fotografii Vašeho projektu nám pošlete na adresu info@papergarden.cz, do předmětu uveďte PG SOUTĚŽ 10/2020.

 Projekt musí být vytvořený jen pro naši soutěž a nesmí být použit v jiné soutěži, ani publikovaný na vaší FB stránce či blogu. 

Všechny vaše projekty budeme průběžně vkládat do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout, kochat se s námi a samozřejmě se i podpořit navzájem.



TERMÍN


sobota 31. 10. 2020

VÝHRA



Výherkyni zvolí náš design team. Výhrou je poukázka v hodnotě 100 Kč na nákup a sada papírů Beauty Restless od Craft O'Clock





Druhou vítězku vylosujeme a předáme 10% slevu na nákup v našem obchůdku.

Těšíme se na vaše projekty a hurá nůžky do ruky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat