středa 14. října 2020

LUCIA...Univerzálne prianie pre strýčka Príhodu


Niekoľkokrát sa mi už stalo, že ma kamoška alebo susedka prosila o vytvorenie priania na nejakú príležitosť, ktorá sa konala druhý deň. Ja som, ale doma nemala nič po ruke a tak som vždy narýchlo večer zlepila overenú farebnú kombináciu a klasické rozloženie blahoželania alebo obálky. Na nejaké skúšanie nebol čas. Nabudúce sa už nenechám zaskočiť a ešte pred oprášením vianočných kolekcií som si vytvorila univerzálne kvetinové prianie. Keby náhodou...



Tvorila som zo sady papierov Days and Nights od Paper Heaven. Kto má rád vrstvené alebo bohato zdobené projekty, táto kolekcia je na to ako stvorená. Malá sada papierov Flowers obsahuje množstvo motívov na vystrihnutie a tak sa môžete kreatívne vyblázniť. Tentokrát som sa vrstvením nechala uniesť aj ja.


Ako podklad priania som si vybrala papier 06, jeden výsek som prešila na stroji a druhý nepravidelne vyrezala na Big shote. Okraje oboch som ešte trochu poohýbala



Drevené okno som vystrihlaWindow book od Mintay a podlepila ho 3D páskousisalom. Aj keď to vo finále nie je úplne vidieť, pridala som chipboardový rámik, ktorý som natrela bielym Gessom. Ďalej som už iba vrstvila jednotlivé vetvičky a motýle z malej sady papierov


Nakoniec som ešte pridala bavlnenú krajku a papierové kvietky a celé prianie pofŕkala Gessom. Posledným detailom sú priehľadné tekuté perličky, ktoré u mňa nesmú chýbať. Prianie bude čakať na svoju príležitosť a pred odovzdaním už iba pridám nápis ak bude potreba. 


Ešte tvoríte kvetované projekty alebo už vyťahujete vianočné kolekcie? Máte radšej bohato vrstvený alebo clean and simple štýl? Určite sa nám pochváľte v našej   Facebookovej skupine alebo na Instagrame #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.


Použitý materiál

- sada scrapbook papierov Days and nights od Paper Heaven

- sada scrapbook papierov na vystrihovanie Days and nights - Flowers

- sada scrapbook papierov na vystrihovanie Window book -Mintay

- chipboard - rámik od Wycinanka

- textúrovacia pasta - Gesso - Fabrika Decoru

- tekuté perličky - transparentné - Fabrika Decoru

- papierové kvietky - ruže, čerešňové kvietky, kvietky 

- vyrezávacia šablóna - Flower 1 - Lady E

- 3D lepiaca páska

- základ priania 

- sisal

Žádné komentáře:

Okomentovat