úterý 29. září 2020

MÍŠA... Říjen v kalendáři 4x jinak

 Od té doby co se narodila Emma, neděláme nic jiného, než že posíláme fotky babičkám a dědečkům :) A tak jsme se rozhodli, že letos k Vánocům dostanou kalendáře, s jejími fotkami. Podzimní a vánoční focení nás teprve čeká, ale já si potřebuji kalendáře předpřipravit, abych tam potom už jenom dolepila fotky. No a dneska vám ukážu náš říjen ve 4 variantách.


Když říjen, tak podzimní kolekce. Když podzimní kolekce, tak rozhodně kolekce Autumn od P13.


Chtěla jsem aby byly kalendáře podobné, ale určitě by mě nebavilo dělat stejnou stránku čtyřikrát. Proto jsou sice podobné, ale přesto každý originál.



Protože času není nazbyt, potřebovala jsem ty 4 stránky zvládnout během odpoledního spánku naší princezny. Vybrala jsem tedy 4 podkladové papíry- 2* listy a 2* věnečky se zvířátky. Ty jsem ořízla na velikost 20*20  cm.



Na podkladované papíry jsem umístila jednobarevné stránky ze sady 6*6 ze stejné kolekce. Ty jsem vůbec nestříhala.



Ze dvou papírů z malé sady jsem vystříhala 4 rohové motivy, které jsem umístila na menší papíry.
Připravila jsem si bílé podklady o velikosti 9*13 cm- na ty potom nalepím fotografie.



Ze zbytků papírů jsem vyřezala visačky a kolečka- z těch jsem vytvořila menší shluky a umístila je do protilehlých rohů od vystřiženého motivu.

Kalendáře jsou jednoduché, ale myslím, že hlavní budou fotky a to, že je to ručně vyrobený dárek.

A co vy? Tvoříte kalendáře pro rodinu? A stíháte? Pochlubte se s nimi u nás v klubu na Facebooku nebo na instagramu #papergarden_cz




Žádné komentáře:

Okomentovat