pondělí 14. září 2020

MÍŠA... Dvoustránka Dívka v modrém

Minule jsem vám ukázala jednu z prvních stránek v albu, tentokrát jsem přeskočila všechny měsíce a zpracovala poslední focení naší Emmy. A že holčička nemusí být vždy v růžovém, to vám ukážu na dnešních dvou stránkách.


Když mi Dianka donesla nové kolekce(ano, ano, mám to s osobním doručením od šéfové :) ). tak mi bylo jasné, že kolekci Days and nights od Paperheaven musím zpracovat. No a protože jsem zrovna pár dní předtím fotila Emmu na fotky k 6. měsíci, a náhodou má na sobě modré oblečení, volba byla jasná. Přeskočím pár měsíců v albu a zpracuji tyto nejnovější fotky. Mimochodem, děláte to někdo taky, nebo opravdu jdete popořadě?


Levá strana je mixedmedia layout s jednou fotografií, vpravo jsem zvolila čtverečky. Na celou dvoustránku jsem si vystačila s velkou a malou kolekcí Days and nights, pastou a práškovými barvami od Fabriky Decoru, jedním chipboardem a vystříhanými motivy z kolekce.


Byla to taková rychlovka, když si Em dala odpoledního šlofíka :) Ale jsem ráda, že mám zase další dvoustránku v jejím albu hotovou.


A co vy a dodržování "předpsaných" barev pro děti? Já se přiznám, že růžová u nás dost převažuje, ale občas mám ráda, když je Emma i v jiné barvě :)


Žádné komentáře:

Okomentovat