středa 9. září 2020

ERIKA... Na cestu kolem světa s exploding boxem




Mám doma cestovatele. Od dob karantény, kdy se mi vrátil z ciziny domu, mu to cestování tolik chybí. Miluje moře a všechny motivy s ním související. A od té doby, co ho mám, musím mít každou kolekci, kde moře, majáky, lodě a všechny ty kouzelnosti jsou.
Mému pracovnímu stolu tak rozhodně nesměla uniknout ani kolekce Beyond the sea od P13. A tentokrát to byla navíc kolekce, kterou jsem pokřtila novou pracovnu v novém bytě. Spolu s ní jsem rozhodně nemohla vynechat doplňky ke kolekci. Jedním z nich je silikonové razítko Beyond the sea, také přímo od P13, takže doslova na míru k těmto papírům. Z papírových doplňků jsem si vybrala visačky, textové samolepky a obrázkové samolepky. A co z toho všeho vzniklo? Dlouho jsem si nestřihla exploding box a chtěla jsem něco jako truhlici a na to se mi právě boxík hodil. 




Na jednotlivých stranách tentokrát nenajdete kapsičky a místa pro texty apod, tu pomyslnou truhlici jsem vytvořila uprostřed z pásků papírů s dekorem dřeva. Jako zavírání slouží kotvička, kovových mořských ozdob ale v naší zahrádce najdete také víc. Aby zapínání fungovala jak má, jsou pod kotvičkou samozřejmě magnety. No a tahle pomyslná truhlice schovává jako podklad dopisy. Jsou různého formátu, složené do malých psaníček a chráněné všemi čtyřmi stěnami. Bude to dáreček. 









A co Chipboardy? No jéje... V mém exploding boxu si tentokrát pluje lodička v láhvi a správný směr udržuje kormidlo. Vybírat si ale můžete z mnohem větší nabídky. Taky u mně většinou nechybí nějaká ta stuha a krajka. Vrch boxíku je ozdobený stuhou, aby vypadal opravdu jako dárek k rozbalení.





No jak jste na tom s náhradou za dobrodružné cestování vy? Pochlubte se nám s mořským výtvorem na Facebooku v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu. Označte nás, bude se na každý projekt moc těšit 

Použitý materiál:





Žádné komentáře:

Okomentovat