pondělí 14. září 2020

VIPETA... Vintage lapač snů z kruhu na vyšívání


Nedávno jsme se přestěhovali do nového domu a mě teď čeká krásná práce – vyladit dekorace. A to bych nebyla já, abych si nějakou nevytvořila. Doma u mamky jsem našla starý vyšívací kruh a zapomenuté mašle a krajky. Hmm... z toho by mohl být krásný vintage lapač snů! Přesně takový jsem potřebovala do pracovny. Pojďte se na něj podívat.


Co budete potřebovat:

Vyšívací kruh

Spoustu mašlí, krajek, proužků látky

Peříčka

Chipboardy

Lístky

Scrapbookové papíry



Na vnější část vyšívacího kruhu jsem přivázala mašle, krajky i proužky látky. Na konce některých stuh jsem přilepila chipboardy tropických rostlin a bílé lístky.



K ruce jsem si vzala novinkovou kolekci Urban Jungle od Mintay, která je plná tropických rostlin a krásných dekorací. Na vybraný papír jsem obkreslila vnitřní část kruhu, vystřihla ji a přilepila.



Trochu jsem si pohrála s mixed medii, přes šablonu jsem nanesla texturovací pastu  a na tu pak vrtstvila vystřihané motivy a opět chipboardy a lístky. Nakonec jsem vše postříkala modrým sprejem od Fabriky Dekoru. 




A je hotovo, už jen vyberu místo, kam si lapač zavěsím. Tvoříte také papírové dekorace do bytu? Ukažte nám je! Inspirovat nás můžete na Facebooku ve skupině nebo nám o sobě dejte vědět na Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Žádné komentáře:

Okomentovat