pondělí 21. září 2020

ERIKA... Najdi si mé přání

 



Blooming Lullaby. No, není už ten název kolekce dokonalý? Nenechte se ale uspat hned, mám pro Vás dnes přání, které si budete muset tak trochu najít.


Kromě máků je tahle kolekce také plná hudby. Tentokrát to bylo tvoření do šuplíku, tak jsme si nebyla úplně jistá, zda by mělo být přání narozeninové, jen tak nebo úplně jiné. Je tedy takové neutrální, ale po doplnění textu jistě pro tu nejsprávnější příležitost. Příležitost, u které bude hlavně veselo. Kromě něžných vzorů mám taky ráda efekt transparentních fólií, jednu z nich jsem si tak do té dnešní hádanky vybrala. 








Na výšku stavěný základ přání jsem rozřízla na půlku a použila jen jednu polovinu. Z vrchu jsem ji zhruba o 1 cm zahnula, abych na tento ohyb mohla umístit transparentní fólii. Tu jsem ještě podlepila kouskem dekorativního papíru. Fólii jsem si střihla tak, abych měla vzor, který se mi líbí, a ten jsem následně doplnila o vystřižené motivy a několik papírových kvítků. Jj, po kytičkách se mi na posledních projektech už stýskalo. Středem vede jeden nápis z kolekce. 






A jaké kytičky jsem použila? Toskánskou růži, astry a zelené podlouhlé listy. Nad nápis jsem položila jedno chipboardové srdíčko. Stránka pod fólií je samozřejmě pozadím, na něm jsem se tak vyřádila jen krajkou, kterou jsem vedla přes celou stránku na výšku. 



Na zadní straně ale vidíte mašli nad rozkvetlými máky, která na první pohled není vidět. Myslím tím, že z přední strany není vidět. Proto si trošku musíte pohledat. Když mašli rozvážete, najdete pod ní výklopnou stránku, na kterou napíšete své přání. Designem máků už není třeba vícerého zdobení. No a máte vytvořené kouzelné a originální přání. A takové určitě nepřinese na oslavu nikdo jiný. 



Máky už jste u nás viděli, když tvořila Vipeta, baví Vás jejich téma? Co za projekt jste s nimi vytvořili vy?  Pochlubte se nám se svým výtvorem na Facebooku v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu. Označte nás, moc se těšíme 




Použitý materiál

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - BLOOMING LULLABY 12x12

Transparentní fólie

TOSKÁNSKÉ RŮŽE - Slonová kost - 10 ks

ASTRY - Vínová/Bordó - 10 ks

Listy

Chipboard Láska

Stuhy a krajky


Žádné komentáře:

Okomentovat