úterý 18. srpna 2020

VIPETA... VIDEOPROHLÍDKA: Slunečnicová svatební sada


K srpnovým svatbám patří neodmyslitelně zlátnoucí obilí, rustikální prvky a hlavně slunečnice. A právě o těch to dnes bude. Ukážu vám svatební knihu, přání a exploding box, které jsou plné slunečnic z kolekce Mices Stories od Scrapmir. A na konci článku vás zvu na videoprohlídku.

Moje kamarádka si před několika lety pořídila polaroid. A když tak postupně obráží svatby svých kamarádek, bývalých spolužaček a kolegyň, ujímá se role fotografky ve fotokoutku. 

A když už si vysloužila tuhle speciální roli, dává novomanželům jako svatební dar právě knihu hostů, kam hosté fotky rovnou nalepí a připíší i nějaký vzkaz.



Letos jde na srpnovou svatbu, jejímž hlavním tématem jsou slunečnice. Proto jsem knihu hostů protkala slunečnicemi. Nejdříve nikde nebyly žádné dostupné, proto jsem si na přední stranu knihy vyrobila tři z polymerové hmoty. 

A pak Dianka naskladnila Mices Stories od Scrapmir a mě tím zjednodušila práci. Přáníčko jsem udělala v podobném stylu jako měli snoubenci oznámení – pár slunečnic a lýko.

Krabička k setu nepatří, ale kolekce se mi tak moc líbila, že jsem si jednu krabička „do foroty“ udělala. Vyzkoušela jsem si i nový typ kapsiček.  



Podkladovou čtvrtku naohýbáte na exploding box tak, jak jste zvyklé, a 4 okrajové čtverce nevystřihnete, ale rozstřihnete v půlce. A pak je přeložíte přes sebe. Jednoduché a vypadá to zajímavě.

A teď můžete nakouknout do videa, které boxík a knihu ukáže lépe než 1000 fotek :)

VIDEOPROHLÍDKA

Přeji vám krásný zbytek léta a v  Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz a #tvorimezpapiru  se budeme těšit na vaše letní (a slunečnicové) inspirace!




Žádné komentáře:

Okomentovat