úterý 25. srpna 2020

ERIKA... Sezóna zavařování ve scrapbookingu



Sezóna vrcholí a je nejvyšší čas zavařovat! Že jsem se trochu zamotala? Nebojte, jste na správném místě. V naší papírové zahrádce, ale nejednu takovou zavařovačku máme. Mluvím o základu k minialbu, které si tento týden našlo cestu na můj pracovní stůl.  
Minule jsme tu měli jednu rychlovku, ale zavařování se nesmí uspěchat, takže dnes to bude chtít trochu pečlivosti. Když jsem album tvořila, úplně jsem se vrátila do dob, kdy jsem byla malá holka a všechno to obkreslování a stříhání mě strašně bavilo. Vzpomínám si na miminko, které se oblíkalo a vystřihovalo se z krabice s krupičkou. Tak tam dnes byly moje myšlenky. Budeme stříhat, obkreslovat, lepit, zdobit, zkrátka hurá na to.



Minialba jsem si zamilovala, a když takové minialbum spojíme s kolekcí v barvě královské modré, Blue & Blush od Scrapmiru, chybu neuděláte. Mě osobně zajímá kolik kolekcí této značky už doma máte. 
Základ této zavařovačky se skládá ze čtyř listů + rámečku na vrchní list. Uprostřed rámečku pak nesmí chybět etiketa. Jak by pak kdokoli věděl, co se v té sklenici schovává, že? A jar of love. A pořádně plná sklenice lásky. V mém provedení pojme 6 fotek. 






















První list jsem polepila oboustrankou, ale pak jsem si vzpomněla, jak jsme tu řešili ta lepidla a vytáhla PVA lepidlo. Vždy se bojím, aby papír nebyl po lepidle vrásčitý, ale vše dopadlo na jedničku a já tak ušetřila oboustranku a ještě si matlala štětcem jako když jsem byla malá :) Takže klidně použijte, základ i papír bez problému snese a vše drží, jak má. Naopak máte možnost papírem ještě trochu pohnout, když se úplně na milimetr netrefíte.






Uvnitř alba pak najdete kombinaci papírových výsekůozdob, samolepek, stužek a krajek. Jaké jsem si vybrala samolepky? Zkombinovala jsem textové i kulaté ozdobné. Textové byly When we first met, ty kulaté byly ze stejné kolekce. Našlo se místo i pro polymerovou růžičku a na vrchní straně mám stužkou přivázaný vavřínový věneček. No a pak nesmím samozřejmě zapomenut na velký knihařský kroužek, který vše drží pohromadě.





Tak jak jsem psala, jsem zvědavá, kolik z Vás už má doma kolekci od Scrapmir. Pochlubte se nám s výtvorem z ní na Facebooku v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu. Označte nás, zavalte nás, jsme natěšené 


Použitý materiál:

Žádné komentáře:

Okomentovat