středa 5. srpna 2020

MÍŠA... Svatební exploding box s altánkem

Ačkoliv se Korona snažila, svatební sezonu nepřekazila. Alespoň tedy lidem v mém okolí. Takže nás letos v létě čekají 3 svatby. Jako první se chystáme na svatbu manželovi mladší sestřičky. No a tak bylo jasné, že nemůžeme jen tak předat peníze v obálce. Kromě zlatého prasátka s drobnými mincemi tedy budeme dávat i exploding box, kam vložíme peníze a stírací losy.


Mimochodem, vyfotit hezky exploding box považuji za vyšší dívčí :) 


Použila jsem bílý, předpřipravený základ, který jsem ozdobila papíry z kolekce Blush od Lemoncraft. Dříve jsem si základ  vyráběla sama, ale tohle je mnohem jednodušší, rychlejší a navíc se dovnitř krásně vejdou všechny ty úžasné 3D chipboardy. Ten jsem samozřejmě vybrala se svatební tématikou- svatební pár v krásném altánku. U lepení chipboardu jsem se trošku zapotila, ale myslím si, že výsledek stojí za to!
Na boční strany jsem vystříhala dekorace ze stejné kolekce- sadu mám ve velikosti A4, jejíž součástí jsou vystřihovací papíry s růžičkami a rámečky. Růžičky jsem schválně nelepila celé, ale tak, aby se za ně daly zastrčit peníze a losy.


Kolem novomanželů jsem umístila mini kvítky v růžových odstínech. A na boky jsem nelepila nápisy, na co můžou peníze použít.


Víčko jsem dozdobila ve stejném stylu, pouze nápisem, kvítky a kolem jsem uvázala růžovou stužku.

A co vy a svatební sezona? Plánujete svatbu, nebo jdeme jako hosté? A vyrábíte vlastní dárky? Pochlubte se na facebooku v naší skupině nebo nás označte na instagramu #tvorimezpapiru #papergardencz.

Žádné komentáře:

Okomentovat