úterý 25. srpna 2020

LUCIA... VIDEONÁVOD: Foťák ako minialbum


Väčšina z nás sa už začína utápať v depresiách z končiacich sa slnečných dní, ale ja sa leta len tak nevzdám :) Aby som si mohla stále pripomínať naše letné zážitky, vytvorila som mini fotoalbum v tvare foťáka a dnes sa pokúsim naučiť aj Vás ako na to. Značka Scrapmir je u nás v DT Paper Garden veľmi obľúbená a práve kolekcia Summer je na tvorbu albumov z dovolenky ako stvorená. Fotky pripraviť a ideme na to!

Skúšali ste už tvoriť album z chipboardového polotovaru? Priznám sa, že ja teda nie a popri klasických papierových to bola zaujímavá zmena.


Obal som potiahla mäkkým termolínom a bavlnenou látkou a vnútorné listy som zlepila prúžkami papiera. 


Pri zdobení vnútra albumu som použila papierové výseky, chipboardy, vyrezávacie šablóny a enamelky. Vzniklo tak pár kapsičiek a miest na vloženie vstupeniek, fotiek a drobností na pamiatku.

Okrem klasických scrapbook pomôcok si pripravíme pevný kartón alebo knihársku lepenku, bavlnenú látku, mäkkú výplň (ja som použila termolín) a šijací stroj. Dosť bolo rečí, pustime sa hneď do toho.
VIDEONÁVOD

VIDEOPREHLIADKA

 Dúfam, že bolo video pre Vás zrozumiteľné a skúsite zlepiť nejaký minialbum. Určite sa nám pochváľte v našej   Facebookovej skupine alebo na Instagrame #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.

Použitý materiál:
- sada scrapbook papierov Summer - Scrapmir
- scrapbook papier s motívmi na vystrihovanie - Scrapmir 
- papierové výseky - Summer
- buttonky - Summer
- chipboard Happy Days základ pre album - Wycinanka 
- chipboard sukulenty - Scrapiniec
- chipboard geotagy - Scrapiniec
- vyrezávacia šablóna Funny alphabet - Moda Scrap

Žádné komentáře:

Okomentovat