sobota 8. srpna 2020

VIPETA... 3 tipy, jak originálně darovat peníze novomanželům

Na svatby chodím ráda. Ale co nerada vymýšlím, jsou svatební dary. Proto jsem vždy vděčná párům, které vyvěsí seznam svatebních darů, o které by stáli, nebo si jednoduše řeknou o peníze. Dnes mám pro vás 3 tipy, jak hezky a originálně můžete zabalit a darovat peníze.



Věřím, že všechny 3 způsoby znáte, ale třeba vás inspiruji k novým kombinacím. Postupně se podíváme na přání s kapsou na peníze, zdobenou obálku a exploding box s kapsičkami. A z jaké kolekce jsem tvořila? Serenity od Lemoncraft.

PŘÁNÍ S KAPSOU NA PENÍZE

Nejjednodušší je přání. Dovnitř vlepíte kapsu na peníze a zbude vám i spoustu místa na vzkaz.


ZDOBENÁ OBÁLKA

Tak tam je vše jasné. Pokud chcete kromě peněz zanechat novomanželům i vzkaz, stačí do obálky vložit kartičku. 

Obálku ale můžete skombinovat s přáním dohromady: do přání napíšete jen vzkaz a penízky schováte do obálky. Když je ještě barevně sladíte, bude to ideální.



EXPLODING BOX

Oblíbený exploding box je takovým vrcholem toho, jak peníze darovat. Nejraději mám ty typy boxíků, ve kterých jsou kapsičky s nadpisem, na co peníze novomanželům dáváte. 



Ale kam schovat vzkaz? Nejčastěji doprostřed. Já jsem pod mostek s novomanželi stočila papírek, kam můžete napsat, co máte na srdci. Anebo k boxíku jednoduše přiložte sladěné přání.



Jak dáváte peníze vy? Nebo upřednostňujete nepeněžní dary? Pochlubte se nám v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. Těšíme se na vaši inspiraci!

Žádné komentáře:

Okomentovat