čtvrtek 27. srpna 2020

MÍŠA...PL stránka do půl hodinky

 Když vám celý den pláče dítě, protože rostou zoubky, není čas na hrdinství. A to se týká i tvoření. Tuhle PL stránku do Emmičky alba jsem vytvořila asi během půl hodinky, když odpoledne usnula. Rychle vytisknout fotky, nařezat papíry, lípnout pár ozdob a je hotovo. Nevěříte? Pojďte se podívat jak to dopadlo...

Snad mi odpustíte, že první stránky z alba vám neukážu. Mám je hotové, ale je to taková citlivá záležitost, s ohledem na Emmy dřívější narození a pobyt v nemocnici. Ty další ale už vám ukazovat budu :) Jako pyšná máma se přeci musím pochlubit svojí holčičkou :)


Tato dvoustránka má pro nás hlavně citovou hodnotu, protože Honza si poprvé po 3 týdnech mohl Emmu konečně pochovat.
Protože fotky jsou dost tmavé, chtěla jsem použít světlé papíry, aby stránku rozjasnili. Použila jsem nádhernou kolekci od Scrapmir- Pink childhood . Papíry jsem si rozřezala podle velikosti kapes. 


Moc se mi líbily výseky, které patří k sadě- obzvlášť ovečky, které jsou fakt krásné. Ale přiznám se, že jsem je ještě nůžkami sama obstřihla, vadil mi ten velký bílý kraj.


Kromě oveček jsem použila vystřihnutý rámeček z jednoho papíru z kolekce, enamelky, chipboard nožiček a nápis.


A co vy a miminkovské stránky? Pochlubte se v klubu na facebooku nebo na instagramu #tvorimezpapiru a #papergarden_cz a  my si vás najdeme.



Žádné komentáře:

Okomentovat