středa 12. srpna 2020

ERIKA... Rychlejší než exploding box aneb 2 krabičky do hodinky

Určitě mi dáte za pravdu, že exploding boxy jsou super dárková krabička. Její nevýhodou ale může být to, že si na ní třeba netroufnete, nebo zkrátka to, že je docela časově náročný. Prozkoumali jste už naše nové šablonky? Nabídnou vám řešení!

Šablonka, kterou mám na mysli, je Match box od Mody Scrap. Kromě jednoduché krabičky z ní můžete vyrobit i další typy, na ty se já určitě ještě chystám. Navíc jde kombinovat s druhý typem šablony, Matchbox Suitcase Add on. Já jsem si ale teď střihla dvě krabičky, do kterých schováte různé drobné dárečky a pokud chcete někoho rychle potěšit, přišel momentální nápad, do hodinky je máte hravě hotové






Jsem známý milovník zlaté barvy, mé pozornosti tak nemohla uniknout kolekce Tenderness od značky Scrapmir. Že ji ještě neznáte? Určitě ji prozkoumejte. Tenderness má i různé doplňky jako papírové výseky, které jsem si také přibrala. Papírové výseky v podobě rámečků jsem v obchůdku taky nemohla nechat a na krabičky jsem jeden také použila. 




Po rozbalení šablonky jsem se trochu lekla. Sakra, jak tohle dám dohromady? Nevzdávejte to, je to jednoduché. Každou z šablonek vlastně jen vyříznete dvakrát a spojíte, opravdu to není komplikované. Šablonka má i dírku na poutko z obou stran vnitřní krabičky (zásuvky). Já jsem tímto prostorem protáhla poutko ze stuhy. Každou krabičku jsem samozřejmě udělala z jiného designu. No a na vrchu krabiček jsem si pohrála s výseky, rámečky a ještě jedním drobným výřezem šablonky lístků od Craft&You.



Že na projektu chybí kytičky? Měla jsem jich připravenou celou sklenici. Zkoušela jsem různé, ale buď se ze mě pomalu stává minimalista nebo jsem neměla ty správné. Každopádně jakákoliv přízdoba navíc mi přišla už moc. 

Co říkáte, nejsou jednoduché? Jsou opravdu raz dva a řekla bych, že Vás to chytne tak, že u dvou nezůstanete. No a my bude na vaše krabičky zvědavé. Pochlubte se nám s nimi na Facebooku v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu. Nezapomeňte nás označit, moc se těšíme 


Použitý materiál


Žádné komentáře:

Okomentovat