úterý 18. srpna 2020

PETRA...VIDEONÁVOD: Letní mini shaker přáníčka


Prázdniny se nám sice blíží ke svému konci, ale věřím, že vás ještě čeká pár narozeninových letních oslav, večírků či posezení s přáteli. Přesně k takové příležitosti se vám totiž bude hodit dnešní inspirace na hravá mini shaker přáníčka. A pozor! Nůžky si nachystejte rovnou do ruky, protože mám pro vás VIDEONÁVOD!



Už dlouho jsem se těšila, až k nám do obchůdku zavítají nějaká větší razítka, abych je mohla využít na shaker přáníčka, která jsem kdysi viděla na videu Jennifer McGuire. Konečně jsou tu! Krásná sada razítek od Moda scrap plná letních osvěžujících drinků. Na co jiného je využít než na letní narozeninové minipřáníčko, pozvánku na oslavu nebo visačku na nějakou tu lahvinku.



K razítkům jsem si vzala ještě jednu ze starších kolekcí od Studio 40 Good Vibes. Tahle značka mě neustále mile překvapuje. Znáte to ... někdy vám kolekce na první pohled do oka vůbec nepadne, ale když pak máte možnost s ní pracovat, zjistíte, že je naprosto boží a skvěle univerzálně použitelná. Tak přesně to jsou kolekce od Studio 40:-)



Ale už dost povídání, určitě jste natěšení na samotná mini shaker přáníčka. Pojďte se tedy podívat na VIDEONÁVOD, kde vám krok za krokem ukážu, jak na ně;-)

VIDEONÁVOD:

TIP: Nakonec mám pro vás ještě jednu radu vycházející z vlastní zkušenosti. Aby byla vaše shakerová přáníčka dokonalá, použijte spíše větší flitry. Malé flitry (glitry) se přilepí na acetátovou fólii a nehnou se z místa. A hlavně dejte flitrů dostatek, ať přáníčko pěkně chrastí! 

Použitý materiál:

pěnové papíry (moosgummi)
papíry určené na alkoholové fixy
alkoholové fixy
inkoust Memento

Svými letními projekty se můžete pochlubit v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru a #papergarden_cz, kde se jimi rády pokocháme.

Krásný zbytek léta!

Žádné komentáře:

Okomentovat