středa 12. srpna 2020

LUCIA... Exploding box pre malú slečnu



V poslednej dobe sa v našom okolí narodili samé dievčatká. Keď ma kamarátka poprosila, aby som jej urobila darčeková krabičku pre jej kamošku a párdňové miminko, voľba padla na sadu papierov So Loved od Scrapmir. Popri rozpracovaných detských albumoch pre všetky kamošky a susedy, som si rada strihla oddychový exploding boxík. Kto by odolal roztomilým zajačikom a ružovým kvietkom


Na základ exploding boxu som použila biely scrapbook papier. Ak by ste si tento krok chceli uľahčiť, v obchodíku nájdete už pripravené základy.
Jednotlivé strany som polepila papiermi zo sady. Navrstvením vzorovaného a jemnejšieho papiera vznikli 2 kapsičky. Jedna na visačku s venovaním a druhá na peniaze pre novopečených rodičov. 



Papierové výseky kvietkov a zajačikov som podlepovala 3D páskou



Veľmi ma baví skladanie 3D chipboardových ozdôb a do tejto krabičky som si vybrala kačičku na kolieskach


Na vrchnák exploding boxu som doplnila kruhový shakerružovými a krémovými flitrami, chipboardovú postavičku zajačika a pár papierových kvietkov.


Ak aj vy máte práve rozpracované detské projekty budeme rady ak sa nám pochválite v našej   Facebookovej skupine alebo na Instagrame #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.

Použitý mateiál:
- sada scrapbook papierov So Loved - Scrapmir
- scrapbook papier So Loved - Flowers
- papierové výseky So Loved 
- flitre lomené - Fabrika decoru - baby ružová
- flitre lomené - Fabrika decoru - krémová s AB efektom
- chipboard 3D kačička - Laserowe love
- chipboard zajačik - Laserowe love
- chipboardové motýle 
ruže

Žádné komentáře:

Okomentovat