úterý 4. srpna 2020

SOUTĚŽ... Srpen 2020

A tak se nám prázdniny přehouply do své druhé poloviny, ale nesmutněte ... ještě nás čeká celý jeden letní měsíc a já opravdu doufám, že bude slunečný a užijeme si pořádné léto plné koupání, osvěžujících drinků a dlouhých letních večerů. A léta se bude týkat také zadání naší srpnové soutěže. Tak se pojďme podívat, co jsem si pro vás tentokrát připravila.

ZADÁNÍ

Vytvořte jakýkoli projekt, na kterém libovolným způsobem znázorníte vodu, která bude zároveň tvořit největší část vašeho projektu.

VZOROVÝ PROJEKT OD MONČI

O víkendu byl nádherný letní den, který jsme trávili na Slapech. Odpočívali jsme, koupali jsme se, půjčili jsme si šlapadlo ... Prostě jsme si užili jeden z mála opravdu letních dnů. A tak jsem si řekla, že si tento letní den zdokumentuji nejen ve svém Planneru, ale navíc jsem udělala ještě jednu Planner stránku. Použila jsem nádhernou kolekci Suntastic od Mintay a na vodní element jsem si pomohla vyřezávacím plotrem, na kterém jsem motiv vyřízla 5x a postupně slepila, přidala fólii a na některých místech vytvořila shaker.

PODMÍNKY

Fotografii vašeho projektu nám pošlete na adresu info@papergarden.cz, do předmětu uveďte PG SOUTĚŽ 08/2020.

Projekt musí být vytvořený jen pro naši soutěž a nesmí být použit v jiné soutěži, ani publikovaný na vaší FB stránce či blogu.


Všechny vaše projekty budeme průběžně vkládat do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout, kochat se s námi a samozřejmě se i podpořit navzájem. 

TERMÍN

pondělí 31.8.2020

VÝHRA

Výherkyni zvolí náš design team. Výhrou je poukázka v hodnotě 100 Kč na nákup a kolekce papírů UNDER THE SEA od Moda Scrap.




Jako obvykle budeme mít ale i druhou vítězku. Tu vylosujeme a předáme 10% slevu na nákup v našem obchůdku.

Těšíme se na vaše projekty, které nás v létě pěkně zchladí ;-)




Žádné komentáře:

Okomentovat