středa 6. května 2020

VIPETA... 4+3 tipy na tvoření se šablonami a pastami od Moda Scrap


Značka Moda Scrap je v našem obchůdku teprve krátce. Ale udělala na mě velký dojem jemnými květinovými motivy a hlavně doplňky, které ke kolekcím papírů nabízí. Dnes vám ukážu 4 tipy, jak tvořit s vyřezávacími šablonami a k tomu přidám 3 tipy a mé dojmy z prvního setkání s nadýchanými pastelovými pastami. Jestli jste po nich zatím jen mlsně pokukovali a nevěděli, jestli do nich jíte nebo ne, tak vám dnes usnadním rozhodování. Pojďme na to.

TIP 1: Kombinujte různě barevné výřezy

Začneme vyřezávacími šablonami. V obchůdku jsem si vybrala krásnou vrstevnou s květinami, která už není skladem, ale šéfová Dianka má v plánu je doobjednat. Tak buďte připravené. Vyřezala jsem několik motivů z bílého a několik ze zeleného papíru. Ty jsem pak navzájem skombinovala.

TIP 2: Pohrajte si s větvičkami
Mám ráda šablony, kde jsou různé lístečky a větvičky. Tyhle motivy jsou univerzální a dají se z nich dělat různé věnečky. Na Big Shotu jsem si vyřízla kolečko a to jsem potom obložila větvičkami. Ale jen do půlky. K tomu motýlek a krásné přání je hotové.

TIP 3: Vyplňte i negativy
Při vyřezávání se mi povedl nakombinovat docela hezký negativ. Tedy papír, ze kterého jsem vyřezávala jednotlivé motivy, měl hezkou vyřezanou kompozici. A tak jsem ho použila. Vyřezala jsem si ty samé motivy v různých barvách a ty jsem pak vrátila do výřezů. Jako podklad jsem použila papíry z kolekce Spring Flowers. Vypadá to dobře.


TIP 4: Negativy vyplňte jen částečně
Tohle je hodně zjednodušená variace předchozího přání. V hlavní roli jsou opět negativy, ale vyplněné jen z části. Taky dobrý.

TIP 5: Naneste pastu jen přes část šablony
A jdeme na texturovací pasty. Jsou mňamózní a zážitkové: krásně voní, na omak jsou krásně jemné (doporučuju si vyzkoušet nanašení prsty) a nejradši byste je ochutnali. To jsem teda nezkoušela. Ale nanášela jsem je prsty a bylo moc příjemné :-D A jak si s nimi pohrát? Naneste je jen přes část šablony, třeba jako jsem to udělala já se šablonou máků.





TIP 6: Použijte pozaďovou šablonu
Nebo naopak vytvořte s pastou celé pozadí. Víc asi netřeba dodávat. Možná jen, že v kombinaci s vellumem a chipboardy je to top.



TIP 7: Skombinujte pasty a vyřezávačky
A poslední tipem je kombinace past a vyřezávání. Na podkladovou čtvrtku jsem prstem rozetřela pastu. Mimochodem krásně se leskne. A po zaschnutí jsem vyřezala dva motýlky. Ty jsem pak nalepila do zpět do výřezů, ale trochu jsem je poposunula, aby vypadaly, jako že vylétávají z přání.



Máte další tipy? Vytvořili jste nějaký projekt s těmito pastami nebo vyřezávačkami? Pochlubte se nám v Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.

 

Budeme se těšit!




Žádné komentáře:

Okomentovat