úterý 19. května 2020

MÍŠA... Layout Máj, lásky čas

Mám docela štěstí, že občas přemluvím Honzu k nějakému focení. To mám potom zásoby krásných fotek na scrap. A upřímně, s dobrou fotkou ta stránka hnedka vypadá líp. Tentokrát jsem sáhla do zásoby z našeho zásnubního focení. Vytvořila jsem layout inspirovaný barevnou paletkou na stránce Lemoncraft. Pokud začínáte(i pokud tvoříte už déle) je to rozhodně super inspirace a navíc máte šanci něco vyhrát. Tak proč to nezkusit :)


Paletka má krásný, něžný nádech a je v odstínech růžové a bílé. Toho jsem se snažila držet. Použila jsem tedy kolekce od Lemoncraft. Na podklad jsem přes šablonu nanesla růžovou fluffy pastu od Moda scrap v odstínu Baby pink.


Když pasta zatuhla, použila jsem různá razítka na pozadí. Na to jsem umístila krajkychipboardy od egocraft. Pod fotku jsem různě naaranžovala zbytky papírů a vyvýšila jsem jí pomocí tvrdého kartonu.


Z bílých papírů od Lemoncraft jsem si vyřezala spoustu lístečků, které jsem umístila do protilehlých rohů fotky. Na lístečky jsem naaranžovala růžičky v různých velikostech a barvách.


Vše jsem dozdobila buttonkem od Fabriky Decoru, vystříhanými motýlky od Lemoncraft, průhlednými kamínky a nápisy od P13.
















A co vy a romantické fotky? Udělali jste si nějaké v květnu? Pochlubte se vašimi zamilovanými layouty u nás ve skupině na facebooku nebo na instagramu s hastagem #papergardencz #tvorimezpapiru









Žádné komentáře:

Okomentovat