neděle 31. května 2020

Monča... Trochu opožděné svatební album

Krásný den! Tentokrát jsem si pro vás připravila něco trochu jiného než můj pravidelný Project Life či Planner stránky. Již dlouho jsem si slibovala, že konečně zpracuji naše svatební album. Píšu konečně, protože od naší svatby uběhlo již 9 let. Samozřejmě jsem stále přemýšlela, jaké album a jaký formát zvolím. Pak se v obchůdku objevilo svatební album od Fabrika Decoru a bylo rozhodnuto. Již dopředu jsem věděla, že nebudu chtít dělat žádné extra veliké album, takže toto o velikosti 20 x 20 cm bylo naprosto dostačující. No a jak celé album nakonec dopadlo, na to se podívejte ve videu.


Album má celkem 6 listů z pevnějšího kartonu. Na první pohled se to může zdát málo, ale do alba se mi vešlo 31 fotek a určitě by se jich tam vešlo mnohem více. Na celé album jsem použila kolekci SO ROMANTIC od Studio Forty a dále spoustu krajek, perliček, chipboardů a stužek. Album je již potažené látkou, takže vnější desky alba jsem nakonec ozdobila jen širokou jutovou stuhou (tu jsem na album na několika místech přilepila studeným silikonovým lepidlem) a přidala jsem stuhu na zavázání alba, aby se plné album nerozevíralo.


Fotky jsem řadila za sebou tak, jak celý náš svatební den probíhal. Dle toho, kolik fotek jsem měla, jsem vždy přemýšlela nad rozložením na dané stránce. A tak vznikly nejrůznější schovávačky a flip stránky, které jsem vždy opatřila magnetem, aby držely pohromadě. Ze začátku jsem měla strach, aby se mi tam všechny fotky vešly, ale vyšlo to naprosto bez problémů. Jelikož je album vcelku malé, tak jsem fotky vyvolávala ve formátu 9x13. Společná svatební fotka je ale vyvolána ve formátu 13x18.


Jestli je v tomto albu něco, čím jsem opravdu nešetřila, tak jsou to krajky a také chipboardy. Jak krajky při svých projektech moc nepoužívám, tak u tohoto alba jsem věděla, že jich bude požehnaně.  A stejně tak chipboardů. Ale to zkrátka ke svatebním albům patří. Krajky jsem používala jak samolepicí, tak i klasické, které jsem přilepila oboustrannou lepicí páskou.



Ke svatbě samozřejmě patří také všechno blýskavé a třpytivé, a tak jsem si pohrála i se shakerem ve tvaru diamantu a naplnila jsem ho samými blýskavými věcičkami. Shaker má v sobě také magnet, aby spolehlivě podržel rozevírající se stránky.


A nemohlo chybět ani vyšívání. Tentokrát jsem vyšila plné srdíčko a použila jej s magnetkem jako klip, co drží dvě stánky pohromadě. Srdíčko jsem podlepila zespodu papírem a než jsem to slepila, tak jsem tam přidala další proužek papíru a ten magnetek.

   
A nyní vás zvu ke zhlédnutí videa, kde uvidíte celé album i se všemi detaily. Tvorbu tohoto alba jsem si moc užívala, protože jsem zavzpomínala na tento výjimečný okamžik v našich životech. A vlastně jej s námi prožíval i náš Marťa, protože jsem se vdávala v 6. měsíci těhotenství.

VIDEO

Doufám, že když se teď opět rozjela svatební sezóna, tak uvidíme stále více a více svatebních projektů. Pochlubte se s nimi v naší FB skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. Mějte se krásně!


Použitý materiál:
Scrapbookový papír - SO ROMANTIC - 05














Žádné komentáře:

Okomentovat