úterý 12. května 2020

MILUŠKA... VIDEONÁVOD: Kapsičkové minialbum s fólií


Přemýšlela jsem o tom, jak vyrobit album pro zákazníky tak, aby ozdoby částečně překrývaly fotografie, které si později zákazník dolepí. Konečně jsem na to přišla a teď ukážu i vám, jak na to. Pusťme se tedy do práce !

Na album jsem použila kolekci  Summer in Avonlea od UHK Gallery. Na desky jsem střihla jeden arch v polovině a oba pruhy jsem zkrátila na 21 cm. Tyto pruhy jsem pak na kratší straně přilepila k sobě pomocí 1,2 cm široké oboustranné pásky. Dále jsem na desky potřebovala 2 ks lepenky o rozměrech 12x17 cm a 1 ks 12x3 cm. Lepenku jsem obalila papírem a na zadní straně jsem spoj dvou pruhů přelepila zbytkem scrapbookového papíru. Na vnitřní strany desek jsem pak potřebovala 2 ks 12x17 cm a 1 ks 12x5 cm.


Na vnitřní listy jsem potřebovala 4 ks scrapbookových papírů s rozměrem 12x17 cm, 1 ks 12x3 cm a 1 ks 12x4 cm. Na ty menší kousky jsem naznačila ohyby vždy 1 cm od kraje a vytvořila jsem vniřní listy alba, které jsem pak přilepila ke hřbetu.


Na kapsy jsem potřebovala 8 ks papírů o rozměrech 14,5x10,5 cm. Z nich jsem za přispění pomůcky od WeR memory vyrobila rámečky. Kdo nemá pomůcku, ale vlastní žiletkovou řezačku, může si rámečky vyrobit s její pomocí. Do rámečků jsem vlepila acetátovou fólii, kterou jsem nařezala o něco menší než je vnější rozměr rámečku. 


Ze tří stran jsem rámeček opatřila 3mm širokou oboustrannou 3D páskou a přilepila jsem rámečky na stránky alba, tak, aby horní okraj zůstal bez pásky a vytvořila se tak kapsa, do které si zákazník může později vložit fotografie o rozměru 9x13 cm. Aby album bylo zajímavější, nelepila jsem kapsy na všechny strany alba, ale 2 strany jsem nechala volné. Na tyto strany jsem později navrstvila ozdoby.


Na celé zdobení jsem použila vystřižené obrázky, které paří ke kolekci Truly yours od Piatek 13,  vlastní ozdoby a kamínky.
Na závěr jsem na hřbet alba připevnila sedlářský nýt, na něj jsem pak šňůrkou připevnila střapec.














 

Na celý postup se jako vždy můžete podívat na videu:


Použitý materiál:


lepenka

acetátová fólie



střapec, sedlářský nýt, provázek

kamínky

Jak jste na tom s alby vy? Pochlubte se u nás v Paper Garden Clubu !





Žádné komentáře:

Okomentovat