neděle 10. května 2020

PETRA... VIDEOPROHLÍDKA: Minialbum z neobyčejného výletu

Předminulou neděli jsme si vyjeli na výlet. Za normálních okolností bychom vyfotili jednu dvě fotky a považovali to za hezky strávené běžné odpoledne. Jenže v momentě, kdy se jedná o PRVNÍ výlet po dlouhých týdnech strávených jen doma, je potřeba ten mimořádný zážitek řádně zaznamenat. Chcete vědět, kam jsme vyrazili? A inspirovat se dalším parádním minialbem z jednoho kusu papíru? Mrkněte do dnešního článku.


Už nějaký ten pátek mi na stole ležela kolekce Hazy Street od Craft O'Clock, ale stále nějak nepřicházel nápad, co z ní vyrobit, a tak když mi zavolala kamarádka, jestli s nimi nechceme vyrazit na výlet na rozhlednu na Velkou Deštnou, nápad byl hned tu! Minialbíčko v přírodních tónech lesa! 




Předpověď počasí nebyla sice moc příznivá, ale což... zabalila jsem nepromokavé bundy a zhodnotila, že bude alespoň do albíčka o čem psát! Co vám budu povídat, výlet byl luxusní, zakončený ještě luxusnější zmrzlinou, a vy se dnes díky tomu můžete pokochat tímhle naprosto aktuálním mazlíkem.


Základ alba je nařezaný a ohnutý z jednoho kusu papíru, ke kterému jsem postupně přidávala různé odklápěčky a schovávačky na visačky. Na zdobení alba jsem si kromě kolekce Hazy Street vzala také kolekci Morning Dreams od Craft O'Clock, vystříhané motýlky od Lemoncraft, chipboardy, provázky, přívěšek, vellum, který jsem embosovala bílým práškem a samolepky.




A protože na fotkách stejně nejsou vidět všechny vychytávky a schovávačky, které jsem do alba vložila, můžete se podívat na krátkou videoprohlídku.

VIDEO

Použitý materiál:

hřebíček

Kampak jste vyrazili vy na první výlet po uvolnění karanténních opatření? A už máte ten neopakovatelný zážitek zvěčněný stránkou, v TNku nebo dokonce v albíčku? Pochlubte se nám v našem Paper Garden Clubu na FB nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru. 



Žádné komentáře:

Okomentovat