úterý 26. května 2020

LUCIA... Visačka na blahoželaniach 3x inak



V poslednej dobe som si obľúbila používanie jednoduchých visačiek na blahoželaniach, ktoré tvorím.  Existuje nekonečno variácii, farieb a tvarov, ktoré sa dajú vyrobiť. Dnes mám pre Vás moje tri najobľúbenejšie varianty visačiek, ktoré nezaberú veľa času, ale pridajú Vašim projektom zaujímavý detail. Na konci článku Vás časká video z procesu tvorby. Tak poďme na to.



Vytvorila som tri priania s použitím visačiek. Dve detské a jednu svadobnú. Použila som scrapbook papiere Let Your Soul Bloom od Moda Scrap. Páčia sa mi ich jemné farby a akvarelové vzory.



Roztomilé razítka zvieratiek sú ideálne na detské projekty. Moda Scrap má hneď dva druhy. Použila som techniku maskovania - razítkovnie viac motívov cez seba. Ako maskovací papier mi poslúžili samolepiace štítky z papierníctva. Razítka som vyfarbovala akvarelovými fixami. 






Na visačku z prvého priania som použila biely papier. Na spodnom okraji som si na Big shote vyrezala srdiečka a zospodu podlepila ružovým papierom. Dajú sa použiť rôzne iné malé vzory. Previazala šnúrkou a hotovo.




Visačku na druhé prianie som vyrezala z papiera, ktorý som si vytvorila nanášaním distress ink cez šablónu. Týmto spôsobom môžete kombinovať rôzne farby a vzory. Prianie s touto visačkou som ešte oživila prešitím na stroji, bavlnenou krajkou a chipboardovými hviezdičkami a nápisom. 




Poslednú z visačiek som urobila ako shaker. Ak nemáte Big shot alebo sa nechcete trápiť s lepením a vyrezávaním jednotlivých častí, v obchodíku si môžete vybrať z niekoľkých hotových sád. Na výplň som použila malé chipboardové motýle a papierové konfety. Doplnila som vystrihnuté lístky, kvety a motýle. 

Na záver ešte sľubované video :)


Používate visačky na svojich projektoch? Tvoríte si ich samy alebo máte radšej hotové výseky? 

Budeme rady, ak sa pochválite u nás na Facebooku alebo na Instagrame  #tvorimezpapiru a #papergarden_cz 


Použitý materiál:

- silikonové razítka Moda Scrap

- sada scrapbook papierov Moda Scrap - Let Your Soul Bloom


- základ priania - biely


- chipboard Hodně štěstí

- chipboard Gratulace

- chipboard Hvězdičky

- drevené kvietky . mix ružová

- sisal - biely

- krajka - prírodná

- šablona hviezdičky

- čierna razítkovacia poduška ( archival ink)

- distress ink

- akvarelové fixy

Žádné komentáře:

Okomentovat