pátek 17. dubna 2020

VIPETA... VIDEO: Mixed media minialbum s máky

Nedávno nám v obchůdku přistály novinky od 13@arts a mezi nimi i papíry Unforgettable poseté motýly a máky. Co vám budu povídat, byla to láska na první pohled. A protože jsem si je chtěla pořádně užít, rozhodla jsem se udělat minialbum s různými kapsičkami a odklápečkami. Čtěte až do konce, čeká tam na vás videoprohlídka.


Fotek mi v šuplíku leží víc než dost. Tentokrát jsem ale sáhla hodně hluboko – 9 let zpátky – a zavzpomínala si na jedno bezstarostné léto, které jsem strávila na studijním pobytu v Německu. Máky a motýly přesně vyjadřovaly tu bezstarostnou otevřenou atmosféru, kterou jsem tam prožívala.


Na základ alba jsem zrecyklovala pevnou krabici od džusu. Schválně jsem použila ty části, které měly uprostřed díru. Desky jsem potáhla šedou látkou a díry využila jako součást hlavního dozdobení. Přední strana rozkvetla máky a sedmikráskami, na zadní straně jsou na niti navlečené korálky.



Vnitřním rozložením alba jsem se inspirovala u španělské umělkyně Lola Scrap. Uvnitř alba jsem vytvořila odklápečky a skládačky různých rozměrů. Žádnou pravidelnost v tom nehledejte, řídila jsem se fantazií a velikostí základových papírů, které jsem měla k dispozici. Spotřebovala jsem tak zbytky kraft papírů a doplnila je většími bílými papíry. Ty jsem polepila papíry z kolekce.



Na kraft papíry jsem přes šablonu s máky nanesla bílé gesso a dozdobila jsem je už jen papírovými výseky ze sady a samolepkami ze zásob.


Na přední vnitřní stranu jsem udělala kapsičku, do které se vkládá další minialbíčko. Je hodně jednoduché – obdélník papíru složíte jako kdybyste balili knihu do papíru. Dovnitř jsem přidala 4 odklápečky na fotky.


A tady už je slíbená videoprohlídka, ve které uvidíte ty vychytávky v akci.

VIDEOPROHLÍDKA

Tvoříte si alba i z hodně starých fotek nebo zpracováváte raději ty aktuální? Dejte nám vědět v našem Paper Garden Clubu nebo nás označte na Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. Rády se pokocháme!




Žádné komentáře:

Okomentovat