úterý 7. dubna 2020

HOST V PAPER GARDEN... Scraphlášky našich báječných scrapzákaznic

Naše milé ženy! Tento blogový příspěvek je od vás pro vás. Celý minulý týden jste se účastnily naší narozeninové foto výzvy a každý den nám ukázaly kousek z vašeho scrapbookového království. Jeden ze soutěžních příspěvků byl na téma scraphlášek, které vám někdo řekl. Sešlo se nám 31 výborných kousků a bylo by škoda, kdyby zapadly v propadlišti facebookových příspěvků. Tak jsme vám je sepsaly na blog. Pojďte se ještě jednou zasmát. A když vám bude ouzko, nebo vás bude někdo ve spojitosti s touto naší bohulibou činností „kárat“, dejte mu to přečíst! Bránice připravit, pozor, smějeme se! ;-)


Zuzana Bílecká: „Hláška vtipná hlavně pro manžela mé kamarádky: (překlad: už zase ty vaše vystřihovánky a omalovánky).“ Překlad mluví za vše! Úplně manžela vidíme.


Vendy Vaňková nám poslala tuto hlášku. Jako kdo si to dovolil říct!?! Nechápeme...



Líba Rauchová: „Hláška, kterou jsem vyfotila, je opravdu trefná a já si toto zdůvodnění vzala za své. Nevytvořila jsem jí sama,ale úplně se nabízela, abych jí použila.“  Tak tak a my dodáme, že když scrap milujete, žádný byt není dostatečně velký :-D 


Soňa Opichalová: „Takhle řádíme s mou kamarádkou Věrkou Havlíčkovou. Teď zatím jen přes videotelefonování.“ Děvčata, vy jedete!


Martina Jarošová nám poslala dokonalý anonym: „Klasika :-D“ A co my na to? No jasně, že jo!


Pavla Hirsova: „Zaznamenala jsem si, když mě kamarádka zverbovala na tvorbu PL... Tehdy jsem netušila, jaká závislost na tom vznikne :-D“ Jó, když ptáčka lapají, pěkne mu zpívají.




Naše šéfová Dianka: Já nevím, jestli má k téhle Honzově hlášce někdy z ledna 2016 cenu něco dodávat... Snad jen, že v únoru a březnu pak seděl a programoval Paper Garden, takže jsem ho asi přesvědčila :-D“ Jo, Honzo, fakt budeme. Ale to už teď asi víš! :-D


Petra Víšková z našeho Design Teamu: Tak tahle se mi líbila tak moc, že jsem si ji zvěčnila do art journalu. A z domácího prostředí by byla ještě jedna: Maminko tobě přišel balíček? Co ti přišlo??? Pomalu otvírám krabici... a vedle mě se ozve „Zase papíry???!!!“ Ajaj, asi příště budeme muset přihodit nějakou mlsku pro papíru nemilovné ratolesti :-D


Jaroslava Jája Stará: „Autorku výroku jsem to donutila napsat při čekání na neurologii: Mami, já si jeden vezmu, když máš dva stejné papíry, jo?  P.S. prohlásila to o celé sadě :-D a po jejím návratu se jistě podělím.“ Tady bychom byly opatrné. Začne to jedním papírem a skončí to celou pracovnou!


Erika Bančanská: Preto toľko nakupujem papiere.“ Nejlepší lék na každý neduh? Scrappapír :-D


Věra Anastázie Knodlova-Havlíčková: Můj muž říká: I kdybys sis už nikdy nic nekoupila, máš do smrti s čím pracovat.“ I tak se to dá brát. Humor je potřeba :-D

Alica Buryova:Aťka, však mi požičiaš tvoje papierové vystrihovánky? je pomerne častá otázka mojej teraz 6 ročnej netere. A potom to vyzerá takto...“ Tady se rodí nový scrapbookový talent! :-D


Zita Řezáčová: Tak já pokorně uznávám, že pro svůj koníček potřebuji stále něco nového, dalšího atd. Původní záměr, jako výroba ze zbytků u mě tedy poněkud nefunguje.“ Klaníme se všem, které pracují se zbytky. My to tedy také neumíme :-D


Kateřina Gábrová: Tenhle citát mám fakt ráda...Není sice nejvtipnější, ale občas se hodí...No, co dodat.“ Naprostá pravda. I proto jsme se pustili do Scrapencyklopedie, kde vám radíme, jak nedělat naše scrapbookové chyby ;-)

Darina Jelínková: „Manželův dotaz před lety.“ No, co dodat. Dobrej pokus :-D


Marta Koutská: Nevím, jestli je vtipná, ale můj muž je prostě boží v tom, že mě vždycky před návštěvou uklidňuje, abych to neuklízela (je to v obýváku na očích) ♡“ Marti, kam se na takové osvícené manžely chodí?!? 



Petra Winklerová: Není to úplně přesné, ale před časem jsem viděla vtip, význam odpovídá.. Tento týden se pokouším o trénink kaligrafie.... Mám se ještě co učit.“ No tak to by nás piclo :-D


Marcela Formánková: Hláška mých dcer když jsme byli na dovolené. Ty mě hlídaly jen abych nečuchla k papiru.“ To jsou nám tedy zákazy :-D


Jana Olivová: „Po návratu z kurzu...“ Kdo si to sám nezkusí, ten to nepochopí. To chce názornou ukázku! ;-)


Petra Prokopcová: Byl to trochu záhul mezi pečením baget, vařením oběda, děláním prací s dcerkou do školky a hučícím miminem do toho, ale dala jsem to, alespoň maličkost. A teď si jdu dát kafe.“ Multifunkční žena! Ale jako omalovánky! Drzost :-D


Kateřina Drozdová: Takhle se sem tam dohadujeme s kamarádkou... Ale nakonec uzná že to bylo fajn a že to využijeme ("ten scrap") materiál.“ Pošlete ji k nám, my už ji převychováme ;-)



Jana Nováková: „Vítej doma,maličká... to mi napsala kamarádka scrapařka, když jsem vybalila před Vánoci svou růžovou Selphynku z krabice. Teď už ji máme všechny(4) baby z kolínska a všechny růžovou.“ Tomu říkáme scrapařská soudržnost!


Irena Holá: Tento citát my kdysi napsala paní učitelka do deníčku a já ho mám i ve své pracovně. Pamatujete? Kdysi jsme vlastnili takové deníčky a kamarádky nám do nich kreslily a psaly přáníčka. První strana měla citát: " můžeš kreslit, můžeš psát, ale listy netrhat." Mám v něm i malůvku od své školní lásky a nyní si uvědomuji, že jsem vlastnila první "skrapbukový" deník.“ Scrappočátky v Čechách. Nádhera!


Anežka Petrů: Živí mě práce na počítači – analýzy a projektové řízení. Setkala jsem se už s útočnými otázkami, které mě v kontextu trávení mého volného času a prodeje výrobků dost pobaví.“ To chce odpovědět vlastnoručně vyrobeným přáníčkem ;-)



Tynuš Ka: Dnešní moudro.“ Přesně tak, chlapi mají vstup zakázán :-D



Martina Bartušková nám vyfotila MEGA moudro. No... je to tak!



RoRa RouRa: Pracovnu sdílím se svým drahým. Bohužel má stůl na druhé straně místnosti.“ Jo, úplně soucítíme. Ale která z nás něco podobného své drahé polovičce nedělá :-D


Terezka Kheková: „Vtipná no nevím, ale slyším ji pravidelně :-D A ještě se nepicnul!“ Teda, takhle nám vyhrožovat! :-D 



Káťa Exnerová: V e-shopu s hadrama jsem dělala. Pracovat v tvořivém e-shopu... moje smrt!“ Holt my holky máme rády hezké věci... :-D



Monika Pestrová - scrapbooking z našeho Design Teamu: Toto je velké sci-fi :-D“ Mončo, my ti to ale ani trochu nevěříme :-D




Tereza Krupičková: To nám takhle zase jednou přišel balíček... Malý pomocník se na něj vrhá a už to lítá. Trnu hrůzou, aby obsah přežil bez úhony. Dohrabe se na dno, vytáhne bílý papír a...
„Maminko, co to je? To je taky na dělání věcí?“ „Ne, Tobí, to je faktura, že jsem to zaplatila.“ „Aha... Fakturu nechci. Tak já jí zase schovám.“ A od té doby fakturu nikdo neviděl.“ A zazvonil zvonec... skvělá hláška:-D



Děkujeme všem za neuvěřitelné hlášky a hlavně účast v challenge! Takhle jsme se už dlouho nenasmály a nenaáchaly. Jste skvělé!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat