pondělí 27. dubna 2020

ERIKA... Z karantény do sezóny svateb




Věřím, že vše je na dobré cestě z karantény zpět do našich životů. Jako jedny z těch, které věřím, že i karanténu oplakaly, mě napadají nevěsty. Odsunutá svatba jistě není nic, co by si jakákoliv z nás chtěla vůbec představit. A tak hurá vstříc k blížícímu se zahájení svatební sezóny 2020 v době "pokaranténové".

K svatebnímu tvoření nemůžete minout kolekci Love me forever od Craft O'Clock. Mně osobně se líbí, že ač spojuje i jemné tóny dalších barev než je jen bílá, působí neskutečně něžně a pro mě svatebně na první pohled. Dýchá na mě něha. I proto jsem si na pomoc vzala také bílou niť a šicí stroj.





Přišívala jsem různě široké proužky, které jsem po přišití ohnula, aby byly plastické. Stejným způsobem jsem přišila na dvě místa i krajku. Vše jsem doplnila výřezy z dekorativní stránky kolekce, na které jsou různé motivy k vystřižení. Ty jsem na sebe vrstvila, poslední vrstvu vytvořil chipboard Náš den. Na jeden z proužků jsem dala svatební razítko a nakonec přidala i pár flitrů. Předtím než jsem celý základ nalepila na přání, bylo třeba po obvodu nalepit krajku, kterou se celé přání zaváže na mašli.





A kytičky? Nebojte, víte, že u mně nesmí chybět. Takže sedmikrásky, kvítky, tulipány, růže a lilii, ty všechny najdete pospolu na hlavní straně mého přáníčka. Všechny v barvách jemně růžové a bílé.



Uvnitř gratulace je na jedné straně kapsa připravena na vložení finančního daru nebo čehokoliv jiného, co je pro nevěstu a ženicha určené. Kapsu jsem doplnila ještě dekorací visačky. Miluju tyhle zlaté sponky. Jsou to mé tajné zásoby, které se mi už krátí, a tak jako je IKEA naším dobrým kamarádem co se týče našich pracoven, najdou se v ní i takové perličky. Dodnes lituju, že jsem těch krabiček nekoupila víc, ale jen jednu. Na pravé straně je samozřejmě prostor pro text.






No a jak jste na tom vy? Týká se letošní svatební sezóna i tvoření u Vás? Nahrajte fotku na facebook do našeho Paper Garden Clubu nebo na Instagram. Označte nás a pochlubte se. Budeme se těšit 


Použitý materiál:















Žádné komentáře:

Okomentovat