úterý 14. dubna 2020

ERIKA... Narozeniny v krabičce aneb pánské přání může taky kvést









Jsem docela rebel v tom, že ačkoliv tvořím, mí blízcí ode mě moc přáníčka nedostávají :/ Vím, jsem ostuda. Dnes jsem to ale malinko napravila a jedno takové tady mám. A dala jsem ho rovnou do krabičky. A v samotném přání se schovává i list... Vždyť víte, jak mám ráda ty dopisy.


Přiznám se, že pánská díla jsou pro mě trochu oříšek. Takže možná jeden z důvodů, proč v rodině papírovou tvorbu vynechávám. Kdybych obdarovávala jen tu holčičí část rodiny, té klučičí by to určitě bylo líto. Nebo si to aspoň zkusím namlouvat :)






Pro své tvoření jsem si tentokrát vybrala kolekci Harmony od Mintay velikosti 6x6. Přidala jsem k ní papír č. 09, který je plný motivů k vystřižení. Jak vyrobit krabičku? Nemusíte tápat, polotovar můžete koupit v naší zahrádce. Já jsem zvolila bílou verzi. Je velká 16x16 cm, jelikož jsem chtěla ale otevírací verzi přání, nepoužila jsem klasický základ přání, ale připravila jsem si ze čtvrtky vlastní základ.


I když má kolekce součástí vzorů i květiny, její barvy jsou podle mě dostatečně pánské (dopředu ověřeno na domácím půdě :D). Abych ale ještě o něco víc podpořila pánský vzhled, pracovala jsem s kartonovým podkladem jak na krabičce, tak u přání.






Velikost kolekce 6x6 přesně odpovídala velikosti krabičky, nebylo tak nutné upravovat velikosti papírů z kolekce. Na vrchu krabičky jsem kombinovala zdobení se stuhou, krajkou, výřezy a s květy. V naší zahrádce jim máme mnoho nových, takže jsem se zaměřila i na ně. Vidíte samolepku? Ty transparentní od Studio Forty jsou úžasné, najdeš jich spoustu zde. V celém projektu jsem kombinovala samolepky z různých aršíků. Dodala jsem chipboard, který jsem dostala v poslední objednávce jako dárek. Ten balící skřítek tam tušil, že jsem přesně na tyhle koukala, když jsem objednávala. Překvapení já ráda, takže děkuju Paper Garden ;) 








Mám ráda motiv dveří. Mintay s tímto motivem pracuje často, možná proto jsem téhle značce tak propadla. Jsou pro mě symbolem zítřka, nových výzev, vykročení vstříc strachu. Strach se nehodí k narozeninám, vím, ale já je vnímám jako pozitivní symbol. Takže dveře jsou i vysvětlením pro podobu přání, které se také otevírá jako dveře. Papír s modrými dveřmi jsem použila na vrchní stranu přáníčka. Aby se mi pomyslné dveře zavíraly (a daly samozřejmě také otevřít), vymyslela jsem si zdobení na pravé straně a jeho součástí je otevírání z čtvercových motivů z kolekce. Doplnila jsem ho i ouškem ze stuhy s náramkem s kotvičkou. Kotvička proto, že ten, pro koho krabička je, miluje cesty a vše námořnické. Kotva je také symbolem bezpečí, naděje a pevného místa v životě. Ozdob ale u nás najde spoustu, jen si vybrat. Provázky z náramku jsem vedla pod kytičky a chipboard lodi v láhvi se mi také víc než hodil. Zavírání drží pomocí suchého zipu. Místo si našly také samolepky S tebou mě baví svět, opět od Studio Forty. 







Uvnitř přání je schované psaní. Na levou stranu jsme připravila kapsičku, do které se ručně psaný dopis zasunul. Z vrchu je dozdobený také dekoračním papírem. Zadní stranu tvoří design s oknem. To aby ty dveře nevedly do prázdna. Transparentní samolepka si našla místo i zde, stejně jako několik výřezů. Jeden z papírů jsem také nalepila na vnitřní stranu krabičky, jako takový závěr balení.


Všimli jste si také těch malých růžových puntíků? Jj, já si tu růžovou musím protlačit. Ale tentokrát jen malinko. Zkusila jsem tekuté perly od Fabrika Decoru. Jsou jemňoučké a nadělají parádu.






Takže to je mé jarní narozeninování v pracovně Crazy Cat. Mám takový malý sen. Jednou bych k narozeninám chtěla taky dostat nějaký takovýhle papírový projekt :)) Asi budu muset drahou polovičku zaučit ;) Takže jestli máte nějaký tip z vlastní zkušenosti, klidně mi napište. Veselo být musí. Všem, kdo v dubnu slaví narozeniny přeju ty nejkrásnější. Máme je tenhle měsíc tématické a určitě si každý rok vzpomeneme na ty z karantény. 



Kdo z vás tedy zrovna řeší také nějaké to narozeninové? Pochlubte se nám na facebooku v Paper Garden Clubu nebo na Instagramu. Nezapomeňte nás označit, jsme totiž pěkně zvědavé, však to znáte 




Přehled použitého materiálu:








































Žádné komentáře:

Okomentovat