úterý 21. dubna 2020

LUCIA... Svadobná kniha hostí v jarnom kabáte



Keď sme pripravovali s manželom našu svadbu, fotobúdky sa ešte iba dostávali do povedomia. Minulý rok sme absolvovali svadbu s touto aktivitou a bola to fakt zábava. Všetci sa ponavliekali do vtipných rekvizít, vymýšľali krkolomné kreácie a automat chrlil jednu fotku za druhou. Kde skončili všetky fotky? V knihe hostí, kde sú pekne po hromade. Dnes som pre Vás jednu takú  ako inšpiráciu pripravila. Použila som sadu Our Story od Craft o´Clock, ktorá je na túto slávnostnú príležitosť ako stvorená. 




Zvolila som formát A5, ktorý je dostatočne veľký na fotky, ale zároveň praktický. Celá kniha hostí je ladená v zeleno - bielo- zlatej kombinácii. Obal je z bavlnenej látky, ktorú som podlepila vatelínom, aby aj po rokoch listovania bola kniha  príjemná na dotyk. Chipboardové srdce  s prsteňmi som oživila skupinkou kvetov v jemných farbách. 








Niektoré strany sú zo scrapbookových papierov zo sady, iné sú biele a na okrajoch dozdobené vystrihnutými svadobnými motívmi, motýľmi alebo krajkou.





Časť obrázkov som podlepila penovými 3D kolieskami, aby vystupovali do popredia. 




Samozrejme nesmú chýbať enamelky :)




Vnútorné listy sú hladké, takže k nalepenej fotke môžu hostia pridať mladomanželom vtipný odkaz alebo radu do spoločného života. Súčasťou sú aj dve malé kapsičky na prekvapenie, ktoré som oživila prešitím na stroji.


Na poslednej strane je kvetovaná obálka na maličkosti, zvyšné fotky alebo na malé odkazy.






Svadobná kniha je pripravená na naplnenie fotkami. Ako ste na tom so svadobným tvorením Vy?  Tvoríte knihy hostí alebo albumy? Napíšte nám a pochváľte sa so svojimi výrobkami v našej Facebookovej skupine  a na Instagrame #tvorimezpapiru a #papergarden_cz


Použitý materiál: 

Sada scrapbook papierov Our Story od Craft O´Clock

- Scrapbookový papier Our Story - obrázky na vystrihutie I

- Scrapbookový papier Our Story - obrázky na vystrihnutie II

Lilie 



Růže

- Chipboard - Love In 3D Srdce od Scrapinie

Žádné komentáře:

Okomentovat