pátek 24. dubna 2020

PETRA... Jak scrapovat, když vás přepadne lenošek


Také se vám občas stává, že byste chtěli scrapovat, ale do žádných velkých projektů, které předpokládají složité promýšlení a přeměřování, se vám nechce? Přáníčko byste ještě zvládli, ale zrovna není na obzoru žádná příležitost, ke které by se hodilo, a hotových jen tak v šuplíku už jich máte beztak dost? Tak přesně pro takovouto situaci mám dnes pro vás inspiraci. Pojďte mrknout na to, jak tvořím já, když mě přepadne lenošek.

Je to tak ... čas od času mě přepadne lenošek. A světe div se, není to jen v případě uklízení domácnosti, ale i v případě tvoření! Hrůza! Co v takové situaci dělám? Sáhnu po tom nejjednodušším, co je po ruce. Polotovar! Jasně, jaképak měření, přesné řezání, vše mám nachystáno a můžu rovnou zdobit. U nás v obchůdku si z polotovarů můžete vybrat třeba exploding boxy, krabičky nebo různá albíčka.



Dnes mám pro vás inspiraci na krabičku, kterou můžete použít jako dekorativní úložný prostor na drobnosti ve vašem scrap koutečku nebo jako dárkovou krabičku na malý dárek. Zvolila jsem polotovar kulaté krabičky z pevného kartonu, který jsem mohla už jen zdobit. 



K ruce jsem si vzala krásnou květinovou kolekci v jemných tónech Morning Dreams II od Craft O'Clock a opravdu jsem se těšila na zdobení kytičkami. U přáníček se většinou snažím používat kytičky menší, aby se přání vešlo do obálky a dalo poslat poštou, ale v případě krabičky jsem mohla naopak sáhnout po těch velkých kytičkách, které na mě už dlouho smutně koukaly z košíku a čekaly až je použiju. Vybrala jsem si velké kytičky od Fabriky decoru, toskánské růže i klasické růžičky několika velikostí. Krabičku jsem ozdobila ještě sisálem, krajkou a vystříhanými motivy.


Použitý materiál:


Jak jste na tom vy s polotovary? Používáte je, nebo si raději vyrobíte sami vše od začátku? A jaké zaručené recepty máte na to, když vás přepadne lenošek? Podělte se s námi o vaše tipy v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. Budeme se těšit!

Žádné komentáře:

Okomentovat