neděle 5. dubna 2020

NAROZENINY... Překvapení design teamu

Pomalu se blížíme s našimi víkendovými oslavami ke konci. Doufáme, že jste si je spolu s námi náležitě užily. Soutěžily jsme, hádaly hádanku, tvořily... ale ještě jednu už tradiční věc jsme nedělaly! Každý rok si pro vás náš design team připravuje překvapení. A letos stálo opravdu za to! Protože jsme dostaly za úkol tvořit LEVOU RUKOU! Pojďte se na naše výtvory a „infarktové stavy“ podívat ve videu.



LEVOTVOŘIVÁ CHALLENGE PODLE SKETCHE

Tuhle lumpárnu si na nás vymyslela naše šéfová Dianka. Když to oznámila design teamu, na holky šly mrákoty. Pocity všech překvapených dam asi nejlépe vystihla naše Péťa: „LEVOU?!? Jste se zbláznily!!! Já mám levou fakt LEVOU. To bude snad lepší, když ten sketch dám holkám, ať ho udělají za mě.A tady je ten vykutálený sketch. Kytičky nesměly chybět.



Ale protože nejsme žádné bábovky, ani jedna z nás z toho nevycouvala a všechny jsme se s tím důstojně popraly. Teda... Míša dostala samozřejmě miminkovskou omluvenku a Dianka pro vás mezitím pekla jiné šťavnaté překvapení

DIANKA

Jo, a ještě mě napadá, že bychom každá mohly poprosit, aby nás u toho někdo natočil.



MÍŠA

Jsem hrozně zvědavá na vaše levoruké projekty.

 Tak vám, holky, pěkně děkujeme. Ale my se nedáme! Jak nás šest statečných bojovalo s nástroji v levici? A s čím jsme všechny do puntíky měly největší problémy?


Překvapení design teamu, aneb jak jsme to pořádně oslavily:

ERIKA

„Stříhám nůžkami na nehty, vzít je do levé ruky tak pekelně bolelo :)Tady jsem se ještě smála, ale zadržet pak občas záchvaty smíchu, bylo dost těžké. Přiznávím, že jsem ale výsledek čekala horší.“




MILUŠKA

„Nebylo to tak hrozné, ale pravá je pravá.“


MONČA

„Myslím, že nejhorší ze všeho bylo to stříhání kytiček a vůbec stříhání jako takové. Ony ty nůžky pro leváky asi mají něco do sebe. I to vyšívání se dalo zvládnout, ale jak vidíte, ty kytičky jsou prostě tragické. Ale byla to zábava!“

LUCIA 
„Tvorenie bolo pre mňa zábavná zmena. Najhoršie bola asi sa sústrediť, aby som automaticky nebrala veci do pravej ruky. Záver pre mňa – určite si kupujem rezačku papiera.“

PÉŤA
„Bylo to hrozný, co vám budu povídat! Na přání stojí za povšimnutí zejména to, že tu pracně vystřiženou travičku jsem nakonec vůbec nepoužila! :-o “




VIPETA

„Všechno dobrý, ale stříhání? Naprosto soucítím se všemi dětmi, které se teprve učí s nůžkami zacházet. Připadala jsem si jako čtyřleťačka :-D “




NAŠE MILÁ PAPER GARDEN, VŠECHNO NEJLEPŠÍ! 

Jak vidíte, byly to oslavy se vším všudy. Děkujeme, že jste je prožily s námi a pevně věříme, že se tu za rok opět sejdeme ve zdraví, abychom si tu oslavu zopakovaly.


Váš design tým Paper Garden


Žádné komentáře:

Okomentovat