pondělí 13. dubna 2020

PETRA... Layout plný vzpomínek



Scrapbooking je jednou z forem, jak si můžeme uchovávat vzpomínky na okamžiky z našeho života. Jsou okamžiky významné, které nechceme  zapomenout, a jsou okamžiky významnější, jejichž jedinečnost a neopakovatelnost si uvědomujeme už v danou chvíli. Pojďte se podívat, jak jsem si jeden z těchto vyjímečných momentů zvěčnila! 

Zajímá vás, co zvláštního se skrývá za touto svatební fotografií? Tedy kromě toho, že se jedná o svatební fotografii, ale já na ní nejsem nevěsta:-) Nebudu vás napínat. Tato fotografie vznikla pro osobu, která nás všechny, kteří na fotografii jsme, spojuje. Pro naši babičku. Pro naši babičku, která má už třicet let na skříňce v ložnici vystavenou fotografii všech svých vnoučat pohromadě z doby, kdy jsme ještě nebyli ani školou povinní a kdy jsme se vídali mnohem častěji než nyní. 

Už chápete, že si tato fotografie zasloužila speciální zpracování? Je plná vzpomínek. A proto jsem ji použila na svůj nejnovější layout a že jsem si s ním tedy dala práci! I na mixed media došlo! K ruce jsem si vzala novinkovou kolekci Victoriana od 13@rts. Na podkladní papír s dekorem dřeva jsem nanesla přes šablonu černé gesso a  použila akrylové barvy na nejrůznější cákance. 


Poté jsem přilepila vystřižený motiv starší  kolekce His and Hers, u něhož jsem vyřízla a ohnula některé části, aby byl celkový dojem plastičtější

Stránku jsem po okrajích obšila a pak už jen zdobila papírovými výseky, visačkami a průchodkami, nití a květinami

  
Použitý materiál:

kolekce papírů His and Hers (13@rts)
průhledné a černé gesso
nit
průchodky

Zvěčňujete si také své nejvýznamnější okamžiky na layoutech? A vyzkoušeli jste už mixed media? Pokud ještě ne, pak mrkněte do obchůdku, protože teď tam přistála celá řádka kolekcí, které si o mixed media přímo říkají! Až budete mít hotovo, určitě se nám svými layouty pochlubte v Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru, ať máme co obdivovat.

Krásné tvoření!

Žádné komentáře:

Okomentovat