středa 22. ledna 2020

VIPETA... 4 tipy, jak na malé stránky 6*8

Jak moc dobře víte, celý leden jsme tvořily na našem blogu na téma "Holky sobě." A tak jsem si vzpomněla, že jsem už víc jak rok nic nepřidala do mého alba, které si dělám sama pro sebe. Je to taková malá kronika mých úspěchů a nezdarů. A když říkám, že malá, tak myslím formát 6*8. Ukážu vám, jak si album vedu, a prozradím vám 4 tipy, jak vyzrát na malé stránky.


Malý formát 6*8 je skvělý v tom, že je malý. Záleží na tom, jaké rozložení stánky si vyberete, ale většinou na stránku dáte 1 fotku velkou 10x15 cm nebo 2 malé 7,5x10 cm, případně 3-4 ještě menší. K tomu doplníte 1-2 kartičky, nějakou ozdobu a je hotovo.

TIP 1: Formát 6*8 použijte nejlépe na nějaké tematické album. Buď to může být jedna dovolená, nebo jedno téma, ke kterému máte třeba jen 1-2 fotky měsíčně.


Pro tuhle příležitost mi do oka padly kartičky Aqualove od Studio 40 a já si tak celý rok 2019 pěkně sladila do růžovo-fialové barvy. Zdobila jsem hodně jednoduše pomocí samolepek z kolekce Girl Gang a od Studio Forty.

TIP 2: Na malém formátu vypadají přímo božsky velké nápisy. Já jsem si některé nakrasopsala a v několika případech jsem použila nápisy z kolekce Girl Gang. Díky kontrastu malých stránek a velkých písmen dostane stránka nový šmrcovní rozměr.



V několika případech mi přebývalo pár fotek nebo naopak chybělo místo na texty. Tyhle stránky jsem si nastavila další kartičkou, kterou jsem připevnila pomocí fuse tool.


TIP 3: Odklápěcích kartiček se u tohoto formátu vůbec nebojte. Naopak si myslím, že si o ně formát 6*8 přímo říká. Pokud nemáte fuse tool, můžete si nástavnou kartičku přilepit třeba washi páskou


Na poslední stránku mi už kartičky Aqualove nevystačily, a tak jsem si pomohla papíry z kolekce Kara & Lina od Craft O´Clock, které k ní krásně ladí. 



TIP 4: Jestli tvoříte rády velké stránky, tak se o ně nemusíte ochuzovat ani u tohoto formátu. Je sice pravda, že se tolik kreativně nevyřádíte, ale zato jsou hned hotové.

A co vy? Už jste zkoušely formát 6*8 nebo nedáte dopustit na velké stránky 12*12? Pochlubte se nám vašimi projekty v našem klubu na Facebooku nebo na Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.




Žádné komentáře:

Okomentovat