pondělí 27. ledna 2020

HOST V PAPER GARDEN... Petra Winklerová


Je mi velkou ctí, že se vám dnes můžu představit v rubrice Host Paper Garden. Jmenuji se Petra a celý svůj již třiatřicetiletý život bydlím v malé vesničce na jižní Moravě. Scrapbook jsem objevila počátkem roku 2017 úplnou náhodou, jako první mě nadchl Project life. Začala jsem tedy první rok kapsičkovým systémem zaznamenávat náš rok 2017. A jak to bylo dál?




S objevováním dalších materiálů, technik, krásných obchůdků a inspirací od dalších nadšenců jsem začala zkoušet nové a nové věci. Přibývalo materiálů, které jsem samozřejmě nutně potřebovala a z jednoho původně vyhrazeného šuplíku jsem zabrala skoro všechny úložné prostory v pracovně.



Loňský rok jsem propadla výrobě přání a pustila jsem se i do exploding boxů. V okolí rodiny, kamarádů a známých bylo loni dost svateb a oslav, takže se můj koníček rozkřikl a měla jsem stále co dělat. Z čehož mám samozřejmě velkou radost, protože tvořit jen tak do šuplíku není ono.

Mou zaručeně nejoblíbenější kolekcí z papírové zahrádky se stala kolekce Love in bloom, ze které jsem vyráběla svatební přání a exploding boxy.




Kromě project life alba pro mou vlastní potřebu a potěšení ráda vyrábím minialba pro své blízké a kamarády. Zatím to má úspěch a někteří už vyloženě čekají, co jsem pro ně vymyslela. A mám tím pádem o dárcích jasnou představu, i když je to tedy dost časově náročné, ale to určitě všichni znáte. 

Někdy zapojím celou rodinu jako například u tohoto alba. V loňském roce slavili prarodiče diamantovou svatbu – 60 let, kdyby někdo nevěděl. Chtěla jsem připravit album, které bude mapovat jejich společný život – od narození, přes seznámení, až po svatbu, narození dětí a vnoučat. 


Aby v albu byla i nějaká aktuální fotka, tak jsem zorganizovala focení vnoučat s partnery, manželi i pravnoučaty. Podařilo se a sešli jsme se opravdu všichni – a že nás už není málo. Odměnou byly krásné fotky, které udělaly radost nejen prarodičům.



Na blogu jsem vždycky obdivovala krásná a propracovaná květinová přání od členek design týmu. Takže jsem se chtěla také o něco takového pokusit. Jeden večer jsem zasedla s nůžkami a vystříhala jsem z kolekce Truly yours, co se dalo, a na druhý den jsem se pustila do výroby.


Začala jsem se připravovat na novou svatební sezónu, tak jsem vyrobila několik svatebních přání s kapsičkou na peníze – po této verzi přání byl v loňském roce největší zájem. Nikdo už asi nekupuje svatební dary. Pokusila jsem se o vrstvená přání, takže padlo hoodně 3D lepící pásky. Tady je výsledek. 









Děkuji Diance za příležitost ukázat něco málo z mé tvorby a těším se na tvoření v roce letošním. 

Petra Winklerová 


PS: Pétě moc děkujeme za krásnou inspiraci a těšíme se na další projekty. Její tvorbu sledujte v našich challenge, kam pravidelně přispívá, nebo na Pétině Instagramu.

Žádné komentáře:

Okomentovat