úterý 7. ledna 2020

MILUŠKA... VIDEONÁVOD: Odklápěčky a squash card v albu

 

Skončilo vánoční období a já už zase žiju svůj "normální" život. V těchto dnech dokončuji několik miminkovských alb, kam jsem umístila několik nových vychytávek. Rozhodla jsem se, že dvě z nich vám dnes ukážu.

Na odklápěčku jsem potřebovala papír o rozměrech 12"x 5" (30,5x12,7 cm), na něm jsem udělala ohyby ve vzdálenostech 1/2" a 6 1/4" (1,3 cm a 15,9 cm). Papír jsem pak ohýbala podle obrázku pod textem a přilepila k hornímu okraji listu základu alba.


Dále jsem potřebovala papíry o rozměrech 1"x 5" (2,5x12,7 cm) a 5" x 8" (12,7x20,3), oba jsem ohnula v polovině a pomocí toho úzkého proužku jsem pak druhou odklápěčku přilepila k hornímu okraji té první. Scrapbookové papíry, které jsem použila na zdobení, jsou pak o 1/4" vždy menší než bílý podkladový papír.


















Na squash card jsem potřebovala dva čtvercové papíry o velikosti 8"x 8" (20,3x20,3 cm). Ty jsem přehnula v polovině z obou stran a úhlopříčně jen v jednom směru. 


Oba čtverce jsem proti sobě (viz obrázek) slepila. Lépe je to však vidět ve videu za článkem.


Po nalepení scrapbookových papírů jsem složenou squash card převázala stužkou a přilepila na volnou stránku do alba.
















Na výrobu obou vychytávek se můžete podívat ve videu. Jelikož jsem kvůli krátkému času nestihla do uzávěrku tohoto příspěvku album ozdobit, ukázku celého alba vám pak ukážu ve videu dodatečně.



VIDEO:


Použitý materiál:

bílé čtvrtky 250g

scrapbookový papír z kolekce My Tinny Sparrow Girl od Fabriky Decoru

magnety


lepidlo v tubě


Žádné komentáře:

Okomentovat